WP z ofertą e-mailingu targetowanego behawioralnie


WP z ofertą e-mailingu targetowanego behawioralnie
2009-08-14
Wirtualna Polska, jako pierwszy portal na rynku, wprowadza do oferty reklamowej e-mailingi targetowane behawioralnie.

E-mailing behawioralny, w odróżnieniu od e-mailingu targetowanego za pomocą danych deklaratywnych, pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.

Klientom Biura Reklamy oddano do dyspozycji kilkadziesiąt behawioralnych profili użytkowników, m.in. „Właściciele małych firm", „Planujący zakup nieruchomości", „Automaniacy", „Uprawiający aktywnie sport". Segmentację internautów oparto o szczegółową analizę ich zachowania w portalu Wirtualna Polska.

E-mailingiem behawioralnym uzupełniamy naszą dotychczasową ofertę targetowania behawioralnego. Zaawansowane technologicznie targetowanie behawioralne reklamy displayowej wprowadziliśmy, jako pierwszy portal w Polsce, już w 2007 roku. Teraz, także jako pionier, umożliwiamy niezwykle precyzyjne targetowanie przekazów promocyjnych wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej - mówi Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski - Takie rozwiązanie pozycjonuje WP jako lidera w dziedzinie behawioralnego targetowania reklamy.

Poprzez zastosowanie nowoczesnych, autorskich rozwiązań Wirtualna Polska zintegrowała możliwości systemu reklamowego i e-mailingowego. Owocuje to unikalnymi opcjami targetowania oraz emisji reklamy w Internecie. Przykładowo, portal umożliwia dotarcie z reklamą displayową do osób, które widziały dany e-mailing i odwrotnie.

Niewątpliwym atutem wprowadzonego przez nas rozwiązania jest możliwość emisji reklamy displayowej oraz e-mailingu do tych samych profili behawioralnych; profile behawioralne dla e-mailingu pokrywają się bowiem z profilami behawioralnymi dla reklamy displayowej - wyjaśnia Michał Foks, specjalista ds. Technologii Systemu Reklamowego Wirtualnej Polski - Klient Biura Reklamy WP może więc zdecydować o precyzyjnej, dwutorowej emisji reklamy; wykorzystując pocztę e-mail oraz formy emitowane w serwisach WWW.

Reklamodawcy zyskują tym samym możliwość wydłużenia kontaktu internauty z ich przekazem promocyjnym, a jest to niezwykle ważne m.in. w przypadku kampanii wizerunkowych. Mogą też łączyć profile behawioralne z dowolnymi parametrami demograficznymi.

Podobnie jak w kampaniach displayowych, w e-mailingu behawioralnym klient będzie miał możliwość stworzenia indywidualnej grupy behawioralnej, na podstawie własnych kryteriów.

Wraz z wprowadzeniem na rynek e-mailingu targetowanego behawioralnie, WP wprowadza zmiany cen pakietów behawioralnych reklamy displayowej. Koszty emisji niektórych profili behawioralnych zostały zmniejszone nawet o kilkadziesiąt procent.

Od października 2007 roku, czyli od chwili wprowadzenia przez nas możliwości targetowania behawioralnego reklamy, obserwujemy stały wzrost zainteresowania tą usługą. Chcąc uczynić ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną, wraz z wprowadzeniem e-mailingu behawioralnego zdecydowaliśmy się na obniżenie kosztów emisji displayowych, najczęściej wykorzystywanych dotychczas przez reklamodawców profili behawioralnych. Są to m.in. „Planujący zakup samochodu", „Rodzice małych dzieci", „Inwestujący", „Dbający o zdrowie". Oferujemy tym samym klientom możliwość korzystania z najbardziej innowacyjnego narzędzia precyzyjnego dotarcia do grupy celowej w naprawdę atrakcyjnej cenie. - dodaje Ewa Sadowska, Account Manager w Biurze Reklamy WP, odpowiedzialna za rozwój targetowania jako produktu reklamowego.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl