Wrocławskie Krasnale zamieszkały w sieci
Wrocławskie krasnale, słynne ze swojej zaradności, postanowiły iść z duchem czasu. Z miejskich zaułków przeniosły się w przestrzeń wirtualną, by walczyć ze złośliwym Chochlikiem Odrzańskim. W Internecie właśnie pojawiła się oficjalna wersja gry przeglądarkowej krasnale.pl.
Tłem gry jest autentyczna sceneria Wrocławia.
– Stworzenie odpowiedniej grafiki było dla nas dużym wyzwaniem – mówi Michał Kuzborski z agencji interaktywnej Lama Media, twórcy krasnali.pl. – Chcieliśmy, by plansze nie tylko oddawały realia miasta, lecz jednocześnie utrzymane były w baśniowym klimacie – dodaje.
Zadaniem uczestnika gry jest pokonanie Chochlika Odrzańskiego, który chce pokrzyżować plany Wielkiej Rady Krasnali i nie dopuścić do zorganizowania przez nie wielkiej fety. Na każdym poziomie użytkownik wykonuje wyznaczone zadania, m.in. wyławianie świeżo wypranych krasnoludzkich spodni, które Chochlik złośliwie wrzucił do wody, czy łapanie ukrywających się na Pergoli hipopotamów. Bohaterem gry jest Życzliwek – krasnal wybrany przez internautów w konkursie zorganizowanym na Facebooku. W grę można grać bez logowania, ale zarejestrowani użytkownicy biorą udział w publikowanych na stronie gra.krasnale.pl rankingach. Najlepsi z nich otrzymują nagrodę gwarantowaną: krasnalowy upominek od miasta.
Gra składa się z małego środowiska w technologii flash, które integruje 10 mini-gier zręcznościowych i komunikuje się z bazą MySQL. Bazę wykorzystuje napisany w języku PHP serwis, w którym gracze znajdą swoje profile, rankingi, informacje o konkursach etc. Sam serwis jest rozbudowaną implementacją CMS Nomos, autorskiego systemu Lama Media, wykorzystywanego zwykle we wdrożeniach agencji. – Krasnale.pl to kolejna gra flashowa, którą przygotowała nasza agencja – mówi Michał Kuzborski. – Coraz więcej firm i organizacji zaczyna dostrzegać potencjał tego rodzaju aplikacji i wykorzystywać je jako atrakcyjny sposób promocji. W związku z tym można się spodziewać, że gry tego rodzaju w Internecie będą się pojawiać coraz częściej– prognozuje Michał Kuzborski.
Informacje o Lama Media
Agencja interaktywna Lama Media zajmuje się przygotowywaniem zróżnicowanych kreacji internetowych. Jest także właścicielem, pomysłodawcą i realizatorem jednego z największych polskich portali studenckich – studente.pl (dawniej e-lama.pl). Agencja oferuje kompleksowe usługi – od projektowania i realizacji stron WWW dla biznesu i instytucji publicznych, poprzez systemy intranetowe, kampanie promocyjne i konkursy internetowe, po gry przeglądarkowe. Lama Media specjalizuje się w zaawansowanych usługach związanych z kompleksową obsługą serwisów internetowych (treść, grafika, animacja, film, koncepcja rozwoju). Obecnie firma zarządza kilkunastoma serwisami internetowym, przeprowadza także audyty internetowe oraz współorganizuje Akademię Dziennikarstwa Internetowego.
W portfolio agencji Lama Media znajdują się m.in. Urząd Miejski Wrocławia, Multikino, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Wrocławskie Centrum Badań EIT Plus, Cheminst Polska, Medicus, Centrum Sztuki Impart, Proximity Polska, Wyższa Szkoła Zarządzania „Edukacja”.
W 2007 roku podczas Webstar Festival agencja Lama Media otrzymała nagrodę za portal e-lama.pl, który otrzymał tytuł najlepszej strony edukacyjnej 2007 roku.
Nadesłał:
Profitcomms
|