Wsparcie i sprawna komunikacja, czyli jak skutecznie zadbać o partnerów
Firma Alfavox postawiła na nowy i innowacyjny model komunikacji z istniejącymi oraz nowymi klientami firmy. W ramach dostarczanych modułów systemowych Alfavox włączone zostanie narzędzie – Platforma Wsparcia Serwisu Alfavox.
Firma Alfavox postawiła na nowy i innowacyjny model komunikacji z istniejącymi oraz nowymi klientami firmy. W ramach dostarczanych modułów systemowych Alfavox włączone zostanie narzędzie – Platforma Wsparcia Serwisu Alfavox, która ułatwi codzienną pracę oraz zautomatyzuje wiele skomplikowanych dotąd procesów.
Platforma została zaprojektowana tak, aby była ergonomiczna w użytkowaniu oraz intuicyjna we wdrożeniu. Wspiera wszystkie rodzaje oprogramowania z rodziny alfa w środowiskach klientów – niezależnie od charakteru działalności i obsługiwanych procesów.
- Motywacją do wykorzystania platformy w ramach obsługiwanych procesów biznesowych było nasze dążenie do szybszej, bardziej efektywnej, nowoczesnej i innowacyjnej obsługi klienta na najwyższym poziomie– mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Platforma PWST oferuje między innymi program monitorujący, który sprawdzał będzie na bieżąco jakość funkcjonowania systemów z rodziny alfa wdrożonych i działających u klientów Alfavox. Stały monitoring pozwoli na weryfikację poprawności wszystkich modułów i automatyczne uruchomienie procesów naprawczych i prewencyjnych.
-– To bardzo ważna funkcja, wszyscy przecież wiemy, że w IT jest podobnie jak w życiu – lepiej i taniej jest zapobiegać, niż leczyć – dodaje Janusz Tomiczek. – Szeroki zakres automatycznych zadań prewencyjnych wchodzących w zakres funkcjonalności systemu wpływa znacząco na jakość świadczonych usług.
System PWSA gwarantował będzie również zdalne zarządzanie licencjami. To funkcja usprawniająca prowadzenie biznesu. Klienci Alfavox będą mogli bez fizycznego kontaktu z firmą płynnie poszerzać skalę stosowanego rozwiązania – dowolnie dodawać nowych użytkowników lub włączać kolejne procesy.
PWSA umożliwi również współpracę online z serwisantami i inżynierami, pozwoli prezentować nowe funkcjonalności przez kanał wideo oraz planować wirtualne spotkania. Co więcej, PWSA udostępni opcje zdalnego przesyłania dokumentów z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz szeroki zakres raportów i danych do analiz.
- Wdrożenie platformy PWSA u klientów umożliwi spełnianie najbardziej rygorystycznych wymagań SLA i gwarantuje bardzo wysokie parametry niezawodności i dostępności naszych systemów – dodaje prezes Tomiczek.
Wszystkie te zdalne udoskonalenia to przede wszystkim oszczędność cennego czasu. Dzięki unikalnemu know-how, jakie zastosowano przy ich projektowaniu, klienci Alfavox mają gwarancję, że pomimo zmiany modelu współpracy na zdalny jakość i poziom obsługi partnera będzie taki sam jak do tej pory lub nawet wyższy. Wyraźnie wzrasta też wygoda i szybkość komunikacji z Alfavox – każdy użytkownik może podłączyć się do nowego systemu w dowolnym miejscu i w wybranym przez siebie czasie przez przeglądarkę WWW.
Co więcej, korzystanie z platformy gwarantuje pełne bezpieczeństwo – spełnia najwyższe standardy w tym zakresie, m.in. wymagania GIODO dotyczące ochrony danych osobowych.
- Platforma PWSA, stawia na szybkość, doskonałość i łatwość obsługi, kontaktu i serwisu partnerów. Śmiało można powiedzieć, że dzięki dostępnym funkcjonalnościom zapewni ona sprawniejszy poziom komunikacji, a co za tym idzie – jeszcze lepszy poziom świadczenia usług przez Alfavox, a po stronie klienta bardziej dynamiczny rozwój biznesu – podsumowuje Janusz Tomiczek.
Nadesłał:
K-myk
|