Współcześni ludzie reklamują Vivusa


2013-11-08
„Pieniądze współczesnych ludzi” to nowe hasło Vivus Finance. Po roku działalności pożyczkodawca zmienia komunikację. Jego oferta ma wykraczać poza dotychczasową deklarację „pieniądze we właściwym czasie”.

Lider rynku pożyczek online rusza również po klientów wcześniej niezainteresowanych gotówką z Internetu.

 Szybcy, wyluzowani, przezorni, nowocześni i łebscy – to bohaterowie nowej kampanii reklamowej Vivusa, która rozpoczyna promocję pożyczek online jako pieniędzy dla współczesnych ludzi. Ale są to też typy osobowości, z którymi każdy może się zidentyfikować. W nowej komunikacji z klientami pożyczkodawca stawia na przedstawienie różnych typów ludzi, którzy korzystają lub mogą korzystać z pożyczek online. Co można zaoferować klientom, których jedyną wspólną cechą jest to, że każdy jest inny? Według Vivusa wszyscy oczekują prostych i intuicyjnych rozwiązań.

 

Nowa kampania znacznie zmienia dotychczasową komunikację firmy z klientami. Według Loukasa Notopoulosa, prezesa Vivus Finance, decyzja ta podyktowana jest rozwojem rynku pożyczek online, który wchodzi w kolejny etap. – Przez ostatni rok w telewizji wyemitowaliśmy ponad 540 godzin reklam. Nasi klienci już świetnie wiedzą, że pieniądze dochodzą na konto w 15 minut i wymagamy minimum formalności – mówi Notopoulos. – Teraz komunikację kierujemy do osób, które nie korzystały dotychczas z pożyczek online. Pokazujemy jak zachowują się współcześni ludzie i gdzie my jesteśmy w tym świecie. Nasi bohaterowie to zwierzęta, z którymi utożsamiane są określone ludzkie postawy. Dzięki temu każdy odnajdzie tu cechy, które zna z życia – dodaje.

 Pożyczkodawca przewiduje, że zmiana strategii marketingowej przełoży się na ponad dwukrotny wzrost liczby klientów. – Mamy już 450 tys. klientów i udzielamy 2 tys. pożyczek dziennie. W ciągu 14 miesięcy działania przegoniliśmy pod tym względem rynki zagraniczne, na których nasza firma istnieje od 3-4 lat– mówi Notopoulos. W rozwoju pomóc mają też planowane zmiany w ofercie. Vivus zapowiada skrócenie czasu dostarczenia gotówki do klienta do 5 min i uruchomienie aplikacji mobilnej. Rozważa również ścisłą współpracę ze sklepami internetowymi i podniesienie górnego limitu pożyczki.

 Nowa reklama dostępna jest na kanale vivus.pl na YouTube: http://www.youtube.com/vivuspl. Spoty emitowane są od 3 listopada w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie intensywną reklamą w Internecie. Koncepcję komunikacji przygotowała grupa McCANN. Za zakup mediów odpowiada: Initiative Media.

 

Współcześni ludzie Vivusa

 Szybcy (zając) – pędzą przez życie, chcą mieć wszystko „na już”. Nie mają w zwyczaju czekać. Kierują się przekonaniem, że życie jest tylko jedno i trzeba je wykorzystać na maxa. Uwielbiają sport oraz wszelkie rodzaje aktywności. Jedyną rzeczą, która ich w życiu denerwuje, jest marnowanie czasu.

 Wyluzowani (koala) - Kochają wygodę, dobre jedzenie, wino, książki, filmy, wygodne ubranie, relaks. Są marzycielami. Cały czas myślą nad tym, jak znaleźć kolejną chwilę na odpoczynek. To, co niektórym wydawać się może lenistwem, jest dla nich niezbędnym elementem do zachowania równowagi ducha. Są przekonani, że pośpiech jeszcze nigdy nikomu nie pomógł.

Łebscy (sowa) - potrafią wypowiedzieć się na każdy temat. Są chodzącą encyklopedią. Uwielbiają doradzać innym i znajdować odpowiedzi. Mimo ich niezwykłej mądrości, nie są aroganccy - zawsze spokojni, uprzejmi, potrafią uszanować poglądy innych. Jeżeli tylko ktoś użyje wystarczających argumentów, są skłonni zmienić zdanie.

Nowocześni (kot) – kreatywni, uwielbiają robić wszystko na swój własny sposób, bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu. Wierzą, że ci, którzy szukają, zawsze znajdą masę możliwości. Starają się unikać standardowych rozwiązań i są na bieżąco z najnowszymi technologiami.

Przezorni (lemur) –sceptyczni, konsekwentnie odrzucają to, czego nie sprawdzili na własnej skórze. Już wierzą, że wszystko dookoła jest jednym wielkim spiskiem i w każdej chwili może ich spotkać coś dziwnego i nieprzewidywalnego. Zawsze bardzo ostrożni i nieufni.

 

***

 Vivus Finance to spółka należąca do północnoeuropejskiej grupy 4financeGroup, wiodącej firmy w branży pożyczek online działającej w 15 krajach. Sprzedaż pożyczek przez Internet w Polsce uruchomiła w lipcu 2012 r. Są one udzielane przez serwis internetowy www.vivus.pl - bez zbędnych formalności, w ciągu kilku minut. Vivus sprawdza historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłużników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF).

 

Więcej informacji: Vivus Polska: http://www.vivus.pl 4finance Group: www.4financegroup.com

Kontakt dla prasy: Marek Bosak, m.bosak@bridge.pl, tel. 664 129 300 

Nadesłał:

M&D

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl