Wspólna akcja SmartGPS i Saturna
Już w tym tygodniu rusza wielka akcja promocyjna nawigatorów marki SmartGPS we wszystkich sklepach Saturn na terenie Warszawy. 300 billboardów rozmieszczonych w stolicy będzie zachęcać do kupna najnowszego nawigatora – SmartGPS SG620 AM.
Firma Media Service współpracuje z siecią Saturn od 2001 roku - początkowo jako dystrybutor nawigatorów wiodących światowych producentów, a od listopada 2007 także własnych GPS-ów pod marką SmartGPS. Wspólna kampania billboardowa w warszawskich sklepach Saturna jest pierwszą tego typu akcją promocyjną w Warszawie. Kreacją zajęły się agencje Young&Rubicam i Redblue, a zakupem reklam wielkoformatowych Dział Planowania Mediów sieci Saturn.
„Nasze nawigacje bardzo dobrze sprzedają się w tych sklepach, dlatego postanowiliśmy iść za ciosem i uruchomić dodatkowe działania promocyjne i popularyzujące naszą markę." - mówi Marcin Niewęgłowski, wiceprezes zarządu Media Service.
Akcja billboardowa rusza już 23 czerwca i potrwa dokładnie tydzień - w tym czasie w Warszawie i okolicach pojawi się 300 błękitnych billboardów z wizerunkiem SG620 AM. Informacja o najnowszej propozycji firmy Media Service znajdzie się także na pierwszej stronie gazetki promocyjnej, która w tym czasie będzie dodawana do prasy codziennej oraz kolportowana bezpośrednio do domów.
Reklamy mają zachęcić potencjalnych klientów do kupna SmartGPS SG620 AM, wyposażonego w nowoczesne oprogramowanie AutoMapa 5.0, które, dzięki odwzorowaniu rzeczywistego wyglądu 600 miast i miejscowości z trójwymiarowymi bryłami budynków, inteligentnie wyznacza trasę przejazdu „od drzwi do drzwi". 4,3 calowy wyświetlacz gwarantuje zawsze dobrą widoczność trasy, a intuicyjne menu zapewnia maksymalną prostotę obsługi - wszystko to zamknięte w stylowej i bardzo cienkiej obudowie.
SmartGPS to własna marka urządzeń firmy Media Service - jednego z największych w Polsce dystrybutorów urządzeń nawigacji satelitarnej i nowoczesnych systemów monitorowania oraz właściciela portalu www.swiatgps.pl. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu na rynku technologii GPS firma w 2007 roku wprowadziła na rynek pierwszy model nawigacji własnej marki SmartGPS - SG 310. Od listopada ubiegłego roku w sprzedaży pojawiło się kolejnych osiem nawigacji, charakteryzujących się nowoczesną stylistyką, bardzo dokładnymi mapami Polski oraz prostą obsługą w technologii Finger Friendly.