Wspólna kampania Goplany i Solidarności


Wspólna kampania Goplany i Solidarności
2015-10-20
Wystartowała wspólna kampania reklamowa marek Goplana i Solidarność oparta na haśle Delektuj się podwójną przyjemnością. Działania potrwają do końca roku i obejmą spoty telewizyjne, bilbordy sponsorskie oraz prasę kobiecą.

Celem kampanii jest poinformowanie o połączeniu dwóch polskich tradycji cukierniczych. Goplana, specjalizująca się w wyrobach czekoladowych, i Solidarność, ekspert w kategorii pralin, to silne, uzupełniające się marki. Razem tworzą idealną kompozycję doskonałego nadzienia i aksamitnej czekolady. Spoty reklamowe prezentują Goplanę i Solidarność jako marki, oferujące atrakcyjne oraz unikalne produkty na rynku, które umożliwiają delektowanie się podwójną przyjemnością. Bohaterami poszczególnych filmów są: Śliwka Nałęczowska w czekoladzie, Toffino i Pistachio. Apetycznym ujęciom nadzień i czekolady towarzyszy nastrojowa muzyka, skomponowana specjalnie na tę okazję.

 

Kampania marek Goplana i Solidarność jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. W listopadzie działania obejmą również emisję bilbordów sponsorskich, które będą prezentowane bezpośrednio przed i po emisji popularnych programów o wielomilionowej widowni w paśmie Prime Time. Na grudzień zaplanowano product placement w telewizjach śniadaniowych. W ramach kampanii przewidziano również  reklamy prasowe. Działania będą realizowane do końca grudnia br.

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Za produkcję spotu jest odpowiedzialne Bites Studio, całość wyreżyserował Kot Przybora.

Dom mediowy: Universal McCann

Dom produkcyjny: Bites Studio

Kompozytor: Tomasz Gąssowski

Lektor: Magdalena Różczka

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl