Współpraca Monity.pl i Adkontekst
Firma Monity, właściciel serwisu Monity.pl oraz spółka NetSprint.pl, zarządzająca największą polską siecią reklamy kontekstowej Adkontekst, nawiązały współpracę.
Dzięki temu, użytkownicy Monity.pl mogą założyć konto wydawcy sieci Adkontekst otrzymując dużo korzystniejszą stawkę za kliknięcie, natomiast obecni klienci tej sieci reklamowej zyskali możliwość bezpłatnego wypróbowania przez 2 miesiące narzędzi zapewniających stabilność działania stron WWW.
Celem podjętej przez firmy współpracy jest umożliwienie użytkownikom prowadzenia stabilnie działającego serwisu WWW, który jednocześnie przynosi zyski. W wyniku nawiązania współpracy użytkownicy platformy Adkontekst mogą bezpłatnie sprawdzić możliwości systemu całodobowego monitoringu serwerów, usług sieciowych i stron WWW, oferowanego przez serwis Monity.pl. Każdy zainteresowany użytkownik platformy Adkontekst otrzyma kod promocyjny uprawniający do bezpłatnego korzystania z podstawowego pakietu monitoringu Intro. Ponadto przez pierwszy miesiąc po rejestracji w serwisie Monity.pl za darmo będzie mógł sprawdzić także możliwości pakietu Standard, którego rozszerzona funkcjonalność pozwala m.in. na analizę dostępności i wydajności serwerów oraz stron WWW. Proponowane rozwiązania wielokrotnie już przyczyniły się do wzrostu stabilności działania zarówno serwerów korporacyjnych, jak i pojedynczych witryn internetowych.
Z kolei obecni użytkownicy serwisu Monity.pl, którzy nie są jeszcze partnerem sieci Adkontekst, mogą założyć konto wydawcy na preferencyjnych warunkach. Wystarczy, że w uwagach w zgłoszeniu na stronie rejestracji do sieci - http://www.adkontekst.pl/rejestracja - dopiszą „Współpraca NetSprint.pl i Monity.pl”, a otrzymają wyższą o 15% stawkę za każde kliknięcie przez cały okres trwania współpracy. Warto podkreślić, że Adkontekst oferuje możliwość przetestowania skuteczności produktów sieci podczas 30-dniowego okresu tekstowego. Oznacza to, że podpisywanie umowy nie jest konieczne od samego początku współpracy.
Szczególnie godny polecenia jest produkt Adkontekst Intertext, który pozwala monetyzować powierzchnię artykułów i wszelkich obszernych opisów na stronie – mówi Łukasz Ciechanek, Kierownik do spraw Rozwoju Sieci Adkontekst. - System podkreśla w tekście słowa, a po najechaniu na nie kursorem emituje reklamy w sposób nienachalny i przyjazny użytkownikom serwisu. W ubiegłym roku produkt ten wdrożyło ponad 1100 partnerów, a średni CTR tej formy wynosi 1% (co oznacza 10 kliknięć na 1000 odsłon stron z artykułem). Dzięki Adkontekst Intertext witryny mogą generować dodatkowe przychody bez konieczności rezygnacji z emisji reklam z dotychczasowych źródeł (np. boksy AdSense czy reklamy CPM).
Usługi oferowane przez serwis Monity.pl oraz platformę Adkontekst wzajemnie się uzupełniają. Właścicielom stron internetowych zależy na tym, by działały one stabilnie i przynosiły zyski. Stabilność zapewnia oferowany przez nas system monitoringu. Z kolei reklamy kontekstowe mogą generować określone przychody. Jestem przekonany, że zarówno użytkownicy serwisu Monity.pl, jak i platformy Adkontekst odniosą korzyści z naszej współpracy – podkreśla Dawid Kordek, właściciel serwisu Monity.pl
Dodatkowe informacje o firmach
Serwis Monity.pl powstał pod koniec 2008 roku. Tworzy go zespół wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w pomocy technicznej i administracji różnymi platformami serwerowymi oraz urządzeniami sieciowymi. Certyfikowani m.in. przez firmy Red Hat, Microsoft i Cisco pracownicy serwisu Monity.pl posiadają także duże kompetencje w zakresie tworzenia klastrów serwerów, optymalizacji baz danych oraz stosowania rozwiązań wysokiej dostępności (High Availability). Oferowany przez serwis Monity.pl intuicyjny i prosty w obsłudze system monitorujący strony internetowe, serwery oraz usługi sieciowe adresowany jest do szerokiego kręgu odbiorców – od dużych korporacji po osoby prywatne.
NetSprint.pl Sp. z o.o. dostarcza złożone rozwiązania w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej dla każdego segmentu klientów biznesowych. Kluczowe obszary działalności firmy to wyszukiwarka polskiego internetu, reklama kontekstowa w wyszukiwarce oraz sieci partnerskiej, rozwiązania wyszukiwawcze na potrzeby serwisów, korporacji i sklepów internetowych, rozwiązania adserwerowe, a także monitoring komunikacji w internecie. Rozwiązania firmy oparte są na doświadczeniu w zakresie rozwoju technologii wyszukiwawczej, zdobywanym od 2000 roku. NetSprint.pl działa na rynku polskim, w Skandynawii, a także w krajach nadbałtyckich. Strategicznym inwestorem firmy jest Mecom Europe – drugi największy wydawca prasy codziennej w Europie.
Nadesłał:
PRS
|