Współpraca Wirtualnej Polski i TVP
Od początku 2009 roku Telewizja Polska oferuje nowy portal multimedialny TVP.PL, który zastąpił dotychczasowe serwisy tvp.pl oraz itvp.pl.
Nowa struktura portalu oparta na wortalach tematycznych, umożliwiła klientom Biura Reklamy TVP selektywne dotarcie do wybranych grup o wyraźnie zdefiniowanych zainteresowaniach.
Wraz z powstaniem nowego portalu został poszerzony katalog ofert reklamowych o najpopularniejsze obecnie w Internecie formy płaskie, czyli tzw. display. Aktualny jest również dotychczasowy pakiet usług dotyczących emisji reklam i wskazań sponsorskich (m.in. reklamy wideo oraz sponsoring serwisów).
Równocześnie z rozwojem serwisu TVP.PL Biuro Reklamy TVP nawiązało współpracę z Wirtualną Polską, w ramach której oferuje klientom wyższe niż dotychczas standardy obsługi kampanii reklamowych w Internecie. Przede wszystkim daje to możliwość pełnego dostępu do statystyk obrazujących przebieg kampanii. Wirtualna Polska będzie również serwować reklamy w portalu TVP.PL oraz rozbudowywać zasięg własnych pakietów reklamowych o portal Telewizji Polskiej.
Multimedialny portal TVP.PL to największa biblioteka materiałów wideo dostępnych w polskim Internecie. Udostępnia transmisje na żywo oraz ponad 9 tys. materiałów wideo na żądanie podzielonych na serwisy tematyczne, m.in. informacje, rozrywka, styl życia, filmoteka, dla dzieci. W portalu można obejrzeć najpopularniejsze audycje TVP: programy informacyjne (m.in. Wiadomości, Teleexpress), publicystyczne (m.in. Tomasz Lis na żywo, Magazyn Ekspresu Reporterów), relacje z największych wydarzeń sportowych w kraju i na świecie (m.in. Puchar Świata w skokach narciarskich, Speedway Ekstraliga), popularne seriale (m.in. M jak miłość, Ojciec Mateusz), programy podróżnicze (m.in. Boso przez świat), dla dzieci (m.in. Domisie). TVP udostępnia swoje treści w Internecie od roku 2005. W 2008 r. zrealizowała największe przedsięwzięcie telewizyjne w polskim Internecie - transmisje i materiały wideo z Igrzysk Olimpijskich w Pekinie odtworzono ponad 5 mln razy.
Wirtualna Polska to pierwszy polski portal internetowy, multimedialna platforma informacji, komunikacji, transakcji elektronicznych, atrakcyjne i skuteczne medium reklamowe. Współtworzona przez użytkowników, jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskim Internecie. Miesięczna liczba odsłon przekracza 2,2 miliarda (za: Megapanel PBI/Gemius, październik 2008). Systematycznie wzbogacając zasoby, WP udostępnia internautom największą liczbę serwisów tematycznych, wysokiej klasy rozwiązania e-commerce i e-biznes, telewizję internetową WPtv oraz bogatą ofertę reklamową.
Nadesłał:
ap
|