Współprace stymulują rozwój platformy GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku postawił m.in. na współpracę z liderami w swoich segmentach.
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku postawił m.in. na współpracę z liderami w swoich segmentach. Spółka w ubiegłym roku prowadziła akcje promocyjne z producentami gier Plarium oraz Wargaming, a także z właścicielem sieci sklepów Żabka Polska, w ramach której gry od GAMIVO na dłużej zagościły w aplikacji mobilnej Żappka. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w prasie o tematyce biznesowej, jak i serwisach dla graczy, co pozytywnie wpływa na budowę rynkowej pozycji oraz rozpoznawalności marki GAMIVO.
W 2022 roku GAMIVO przekroczyło próg 4 mln użytkowników zarejestrowanych na platformie. Na dynamiczny przyrost klientów miały wpływ m.in. kooperacje z liderami w swoich segmentach. W pierwszym kwartale ubiegłego roku Spółka kontynuowała współpracę z izraelskim studiem Plarium. Jej pozytywne efekty sprawiły, że także we wrześniu obie firmy przeprowadziły akcję skupioną wokół gry Raid: Shadow Legends. Pozwoliło to na monetyzację bazy klientów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Nawiązano także współpracę ze studiem Wargaming, w którego katalogu znajdują się takie produkcje jak World of Warships i World of Tanks. GAMIVO było między innymi jednym z partnerów prowadzonej w listopadzie i grudniu akcji Treasure Hunt.
– Wielokrotnie podkreślaliśmy, że sami jesteśmy graczami, więc zawsze bardzo nas cieszy możliwość współpracy z twórcami gier. Zarówno współpraca z deweloperem Wargaming, jak i Plarium przyniosła obustronne korzyści, dlatego jesteśmy otwarci w przyszłości na następne akcje promocyjne ze studiami deweloperskimi – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Oprócz działań promocyjnych z twórcami gier, GAMIVO współpracowało także z siecią Żabka Polska. Współpraca rozpoczęła się już wiosną ubiegłego roku. Wówczas w ramach trwającej od 20 do 26 kwietnia akcji klienci, którzy nabywali w popularnej sieci sklepów napoje marki LevelUp, mogli odebrać losowe gry wideo. Akcja zakończyła się sukcesem, dlatego GAMIVO na dłużej zagościło w aplikacji mobilnej Żappka. W ramach kolejnej akcji, klienci Żabki biorący udział w programie lojalnościowym i zbierający punkty, czyli żappsy, mogli wymieniać je na gry odbierane na platformie GAMIVO.
– Cieszy nas fakt, że to właśnie dzięki GAMIVO w Żabce zagościły gry. Aplikacje mobilną Żappka pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a kooperacja pozwoliła na zwiększenie bazy klientów GAMIVO. Już teraz pracujemy nad kolejnymi działaniami promocyjnymi z popularną siecią sklepów – mówi Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Oprócz dużych kampanii marketingowych, GAMIVO prowadziło także akcje o nieco mniejszej skali z takimi partnerami jak CS.Money, Surfshark czy Gaminate. Ponadto platforma wspiera twórców pomagających jej rozszerzać bazę klientów. W ostatnich dniach GAMIVO uruchomiło nową wersję programu dla influencerów, dzięki któremu twórcy internetowi otrzymują wiele korzyści - od zniżek dla partnerów po dedykowane strony i wsparcie dla osobistych projektów.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|