Wygoda ponad wszystko!
Premiera kolekcji butów marki obuwniczej Nessi na sezon jesień 2015/zima 2016 z udziałem Ewy Mielnickiej, Miss Polski 2014. Nie wszyscy wiedzą, że Polska jest europejskim potentatem w produkcji i eksporcie obuwia. Nowoczesny park maszynowy, modne wzornictwo, najlepsze materiały i technologie produkcji, utalentowani projektanci i konstruktorzy powodują, że w ostatnich latach chętniej sięgamy po modele butów z rodzimych kolekcji. Do jednych z najpopularniejszych wśród wymagających Polek marek należy Nessi, które na Mazowszu produkuje buty dostępne w sklepach w całym kraju. Od lat cieszy się opinią marki produkującej bardzo wygodne buty, co pielęgnuje w każdej kolejnej kolekcji.
W nadchodzącym szybko, wbrew panującym dziś upałom, sezonie jesień 2015/zima 2016 projektanci Nessi postawili na dwa główne elementy: wygodę i unikatowe materiały. Kolekcja „Miejski szyk”, której twarzą została Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014, utrzymana jest w klasycznych kolorach czerni, brązu, granatu, butelkowej zieleni, szarości i beżu. Wiele z proponowanych modeli to klasyczne modele botków na płaskim i wysokim obcasie, które wyróżniają dodatki w postaci łączenia skór lakierowanych z matowymi lub zwierzęcymi, oryginalne zapięcia na zamek, intrygujące sznurowania lub elastyczne gumy pozwalające wsuwać nogę bez konieczności rozpinania czy sznurowania. Podobnie ma się sprawa z flagowymi butami marki – sztybletami. Ich klasyczna forma zaskakuje bogactwem kolorów i faktur skór, z jakich zostały wyprodukowane, dając możliwości łamania konwencji i mieszania stylu ich użytkowniczkom. Jak co roku, pokaźną część kolekcji stanowią klasyczne oficerki – buty, które ma w szafie każda modna kobieta. Klasyczne fasony i oryginalne dodatki wnoszą element zaskoczenia, który zadowoli niejedną wymagająca i poszukująca indywidualizmu miłośniczkę butów.
Dla bardziej odważnych Klientów marka Nessi przygotowała botki na traktorowej podeszwie, grubym protektorze lub koturnie, organicznie wtapiającym się w całość buta. Bez wątpienia są to modele, które znajdą uznanie u kobiet lubiących zwracać na siebie uwagę. Doskonałym uzupełnieniem oferty są kozaki, wykonane z naturalnych skór i zamszów, na płaskim lub słupkowym obcasie, często w typie muszkieterek, sięgających ponad kolano.
Jeśli oceniać kolekcję po wizerunkowej sesji zdjęciowej, w której wystąpiła ambasadorka marki, śmiało można uznać, że nadchodzący sezon w propozycjach obuwniczych marki Nessi zapowiada się ciekawie, może nawet ciekawiej.
Premierę medialną całej kolekcji marka zapowiedziała na ostatnie dni sierpnia, zapraszając gości na niezwykle widowiskowy pokaz. Premiera na www.nessi.com.pl/ czyli premiera handlowa planowana jest w tym samym czasie.
www.facebook.nessi.com.pl
foto.: Arcadius Mauritz
Nadesłał:
Butowa
|