Wygodny i zdrowy sen poza domem


Wygodny i zdrowy sen poza domem
2010-08-30
Nie wszyscy lubią spać poza domem. Niewygodne łóżka, zabrudzone materace, odsuwające się dostawki. Niestety nie każdy hotel dba o zdrowy sen swoich gości.

Każdy gość hotelowy wymaga najlepszego komfortu snu, aby mógł wstać wypoczęty i zrelaksowany przed kolejnym dniem pełnym pracy bądź nowych przygód.

Jak wiadomo od zadowolenia klienta zależy renoma hotelu, dlatego warto zatroszczyć się o najwyższą jakość obsługi oraz wyposażenia. 

Najwyższy standard

Powiedzenie: „Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz” w hotelu nabiera trochę innego znaczenia. Odpowiednim zamiennikiem byłoby: „Jak Ci pościelą, tak się wyśpisz”. Jednym z najistotniejszych czynników wpływających na komfort  snu jest odpowiednio dobrane podłoże. Fabryka Materacy JANPOL , dzięki wieloletniej praktyce i starannemu procesowi produkcji stworzyła łóżko, które zadowoli nawet najbardziej kapryśnych gości. SATURN, oprócz relaksującego snu, gwarantuje idealną higieniczność. Materac dołączony do zestawu można oblec nakładką higieniczną, antyalergiczną i łatwą w czyszczeniu. SATURN jest wyposażony w kółka, dzięki którym można go z łatwością odsunąć i odkurzyć miejsce, w którym na co dzień stoi. Oprócz względów praktycznych, przemawia również jego elegancki i stylowy design. Z pewnością będzie ozdobą hoteli o podwyższonym standardzie. 

Wygoda i zadowolenie najważniejsze

Zdarza się, że łóżko hotelowe okazuje się za małe, bądź potrzebne jest dodatkowe. W SATURNIE haczyki łączące, umożliwiające złączenie dwóch typowych jednoosobowych łóżek w jedno łoże małżeńskie, co z pewnością nie pozostaje bez wpływu dla wygody. Zadowolony klient na pewno wróci do hotelu przy następnej okazji i poleci go swoim znajomym. Dlatego warto zainwestować w profesjonalną obsługę i niezawodne, komfortowe wyposażenie. –Jeżeli zależy nam na renomie hotelu, nie warto ciąć kosztów w tak kluczowych kwestiach jak najwyższej klasy sprzęt – mówi Tomasz Goc, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Fabryki Materacy JANPOL.  – Dobrze przespana noc sprawi, że goście wyjadą pełni pozytywnych wrażeń, co przekłada się bezpośrednio na sukces hotelu – dodaje.

Nadesłał:

Intro Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl