Wyjazd do Andaluzji nagrodą główną w Konkursie Sprzedażowym w ACTION S.A.
W dniach 2 maja–5 września 2014 r. odbył się Konkurs Sprzedażowy organizowany przez ACTION S.A. Partnerzy Handlowi rywalizowali o wyjazd do magicznej Andaluzji. Konkurs obejmował wyniki sprzedaży serwerów Actina, dysków serwerowych HGST, produktów serwerowych INTEL i zasilaczy Emerson Network Power.
Uczestnicy konkursu nagrodę główną mogli zdobyć rywalizując w jednej z czterech kategorii: zakupy zasilaczy Emerson Network Power, zakupy dysków serwerowych HGST, zakupy serwerów Actina Solar oraz zakupy produktów serwerowych Intel. W każdej z kategorii nagrodzony został najlepszy wynik według osiągniętego obrotu. W konkursie wyłoniono 15 zwycięzców, którzy odebrali zaproszenia na wyjazd „Explora Andalucia” w dniach 22-26 października 2014 r.
- Tegoroczny konkurs jest już II edycją Konkursu Sprzedażowego w ACTION. I edycja miała miejsce w 2013 r. Ocenie Komisji Sędziowskiej poddano wówczas zgłoszenia i dokonania partnerów handlowych zrealizowane w minionym roku. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, rozszerzyliśmy kategorie konkursowe, dokonując podziału na poszczególne marki dedykowane produktom serwerowym – mówi Paweł Umiński, Channel Sales Manager w Emerson Network Power – Nie spodziewaliśmy się tak szybkich i pozytywnych efektów sprzedaży. Jak widać dla wszystkich uczestników już samo zgłoszenie i udział w konkursie jest motywacją do bardziej efektywnej pracy oraz stymulatorem dalszego rozwoju zawodowego – dodaje Paweł Umiński.
- Prowadzenie działań z zakresu wsparcia sprzedaży jest jednym z elementów strategii ACTION. Szansa na zdobycie atrakcyjnej nagrody, a do tego rywalizacja, chęć sprawdzenia własnych możliwości czy wiedzy sprawiają, że nasi partnerzy handlowi chętnie biorą udział konkursach sprzedażowych. My zaś wykorzystujemy tę formę akcji do realizacji założonych celów biznesowych – mówi Marcin Bogusz, Pełnomocnik Zarządu ds. zaawansowanych technologii w ACTION S.A.
ACTION S.A. przyczynia się do budowania standardów sprzedaży, motywując partnerów handlowych do osiągania jak najlepszych wyników. Konkurs sprzedażowy został zorganizowany z myślą o wszystkich partnerach handlowych spółki. W komisjach sędziowskich zasiedli przedstawiciele spółki ACTION, INTEL, Emerson Network Power i HGST.