Wyniki rankingu Money.pl w kampanii Liberty Direct
Liberty Direct rozpoczęło internetową kampanię promującą ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki rankingu Money.pl „Najlepsze ubezpieczenie OC”[1] na podstawie analizy ofert 20 firm ubezpieczeniowych.
W ramach badania portal sprawdził jakość obsługi Klientów oraz ceny polis oferowanych przez ubezpieczycieli. Liberty Direct zostało zwycięzcą rankingu w kategorii „Najbardziej przyjazny ubezpieczyciel 2011”, a w „Rankingu samochodowych polis OC 2011” zajęło drugie miejsce. Kampania banerowa będzie prowadzona na portalach ogólnoinformacyjnych, finansowych oraz ubezpieczeniowych.
“Rankingi i zestawienia realizowane przez opiniotwórcze media często stanowią dla Klientów wyznacznik przy wyborze oferty ubezpieczyciela. Z pewnością do tej kategorii zalicza się najnowszy ranking opracowany przez portal Money.pl. Dlatego zdecydowaliśmy się oprzeć na jego wynikach najnowszą kampanię w internecie - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Warto zaznaczyć, że ranking Money.pl jest kolejnym, w którym Liberty Direct zostało wyróżnione. Dotychczas nasza oferta spotkała się także z uznaniem ekspertów Rzeczpospolitej oraz Miesięcznika Ubezpieczeniowego” - dodaje Karski.
Przygotowując ranking „Najbardziej przyjazny ubezpieczyciel '2011” Money.pl sprawdził kompetencję i podejście do klienta konsultantów obsługujących infolinie i agentów zajmujących się sprzedażą polis. Zbadał też czas oczekiwania na odpowiedź na wysłane do towarzystw ubezpieczeniowych e-maile. Ponadto wziął pod uwagę liczbę skarg związanych z OC komunikacyjnym dotyczących ocenianych towarzystw, które wpłynęły do Rzecznika Ubezpieczonych w 2010 r. Z kolei w przypadku „Rankingu samochodowych polis OC ‘2011” największy wpływ na wynik miała cena polis. Serwis punktował również dodatkowe bonusy przyznawane klientom bez dodatkowych opłat w ramach polisy, a także zniżki na jej zakup. Aby porównać oferty na potrzeby rankingu Money.pl stworzył model hipotetycznego 43-letniego kierowcy, posiadającego uprawnienia do kierowania pojazdami od 20 lat, mieszkańca Warszawy, posiadacza 5-letniej Toyoty Corolli hatchback w wersji Terra, z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4.
Pełne wyniki rankingu są dostępne na: http://www.money.pl/sekcja/ranking-oc/.
[1] Money.pl, 23.05.2011, „Najlepsze ubezpieczenie OC. Ranking money.pl”, Anna Anagnostopulu, Maciej Czujko, Bartosz Wawryszuk
_________________________________________________________________________________
Money.pl to najpopularniejszy wertykalny portal finansowy i biznesowy w polskim internecie, obecny na rynku od ponad 10 lat. Z serwisów Grupy Money.pl korzysta 5,1 mln użytkowników miesięcznie (Megapanel Gemius/PBI, próba: marzec 2011 r.). Serwis był wielokrotnie nagradzany przez internautów oraz specjalistów (Webstarfestival, Teraz Internet, Technology Fast 50). Głównym udziałowcem Money.pl jest Holtzbrinck Digital Strategy.
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys. pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 – Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną
z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 71 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.
www.libertymutual.com
Nadesłał:
Liberty Direct
|
Wasze komentarze (1):
-
Halema , 2011-06-24 21:52:50
Zabrakło w tym rankingu kilku ważnych czynników - tj. obecności na rynku polskim, stabilności finansowej. Dlatego ranking pozostawia dziwne wrażenie, że prowadzą firmy - krzaki, a takie marki jak Generali są stosunkowo daleko.