Wyprzedaże w Mitsubishi


2010-12-02
Współpracująca od 3 lat z producentem samochodów Mitsubishi agencja Schulz Brand Friendly, zrealizowała kampanię wyprzedażową modeli z roku 2010.

Spoty i reklamy prasowe mają charakter sprzedażowy i skupiają się na promocji oferty zakupu samochodu w atrakcyjnym kredycie 3x33%.

Bohaterami reklam są modele Lancer Sportback, Colt oraz Outlander. Jest to kolejna kompleksowa kampania ATL zrealizowana przez Schulz Brand Friendly dla produktów z branży motoryzacyjnej. Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Reklamy pojawiły się w telewizji na kanałach: TV, TVP 1, TVP 2, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science oraz w prasie, w:  Gazecie Wyborczej, Newsweeku, Polityce i w ogólnopolskich radiach.  

O agencji Schulz Brand Friendly:

Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane  realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Vitax, Tetley, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.

Nadesłał:

Schulz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl