Wysoka pozycja Grupy Paradyż w rankingu "Rzeczpospolitej"
W prestiżowym rankingu „Lista 2000” dziennika „Rzeczpospolita” Grupa Paradyż została sklasyfikowana na wysokim 409. miejscu.
„Lista 2000” sporządzana jest przez redakcję „Rzeczpospolitej” od dwunastu lat. Klasyfikowane są w niej najważniejsze – duże i średnie – polskie przedsiębiorstwa. W 2012 roku łączne przychody tych firm zwiększyły się jedynie o 5,4%, osiągając wynik prawie trzykrotnie gorszy niż rok wcześniej. Jednak mimo widocznego spowolnienia gospodarczego Grupie Paradyż udało się, dzięki efektywnym działaniom w 2012 roku, zwiększyć dochody i awansować w rankingu o dwa miejsca.
Rynek eksportowy
Przy okazji tegorocznej edycji redakcja dziennika przygotowała również „Ranking Eksporterów”. Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, tłumaczy: – W tym roku po raz pierwszy dużo miejsca poświęciliśmy eksportowi. Jego dynamiczny wzrost w czasach spowolnienia gospodarczego jest wyjątkowym zjawiskiem, któremu trzeba kibicować. W obecnej sytuacji jest to główna nadzieja naszego państwa. Mamy nadzieję, że nasz Ranking Eksporterów dobrze pokazuje, którym firmom zawdzięczamy tę szansę.
Grupa Paradyż jest jedynym producentem płytek ceramicznych, który znalazł się w „Rankingu Eksporterów”. – Dzięki wciąż rozwijającej się sieci sprzedaży, produkty Grupy Paradyż trafiają obecnie do ponad czterdziestu krajów na całym świecie, a udział eksportu w przychodach Spółki w 2012 roku wzrósł do poziomu 32%. Wynik ten obrazuje jaką popularnością cieszą się kolekcje płytek naszej firmy za granicą. Na ten sukces składa się między innymi dostosowanie oferty produktowej do potrzeb i specyfiki różnych rynków, często bardzo odmiennych od siebie, jak i najwyższy, światowy poziom jakości oraz wzornictwa – podsumowuje Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)