2014-07-17
Wystartowała siedemnasta edycja konkursu “Testuj z Orange”, w którym najlepsi testerzy otrzymają na własność telefony LG G2 Mini lub Orange Reyo. Tylko do 27 lipca br. na stronie www.testuj.orange.pl można zgłosić udział w wakacyjnym konkursie Orange.
Platformę testowo-konkursową oraz materiały reklamowe przygotowała agencja IMAGINE wraz z firmą DCS.pl.
“Testuj z Orange” to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Aby wziąć udział w wakacyjnej edycji "Testuj z Orange" należy do 27 lipca br. zarejestrować się na stronie: http://testuj.orange.pl/rejestracja. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze czterdzieści osób, które osobiście przetestują telefony LG G2 Mini oraz Orange Reyo. – Tym razem dla odmiany nie będą to topowe smartfony, ale naprawdę przyzwoite telefony ze średniej półki. Warto sprawdzić, co potrafią LG G2 mini i firmowy Orange Reyo – pisze na blog.orange.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Uczestnicy konkursu będą musieli wykonać trzy zadania, które podlegać będą ocenie. Dwudziestu najlepszych testerów otrzyma telefony na właśność.
Celem akcji "Testuj z Orange" jest promocja nowych telefonów i usług w ofercie Orange, a także budowanie społeczności zaangażowanych w interakcję z marką użytkowników. – Dodatkowym aspektem jest element polecania - marketing rekomendacji, który dzięki odpowiednio dobranym testom pozwala na eksponowanie najlepszych i najciekawszych cech telefonów. Uczestnicy każdej edycji konkursu tworzą unikalny i wartościowy dla marki kontent – dodaje Filip Iwański, CEO w agencji IMAGINE, która jest jednym z pomysłodawców projektu “Testuj z Orange”.
Główną osią komunikacji "Testuj z Orange" jest strona internetowa www.testuj.orange.pl, której towarzyszy wielokanałowa promocja wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange.
Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów reklamowych "Testuj z Orange" odpowiada agencja interaktywna IMAGINE i firma technologiczna DCS.pl.
* * *
IMAGINE to agencja interaktywna zatrudniająca specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji e-marketingowej i projektowania graficznego. Specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży, pozycjonowania marki w internecie, promocji w sieci oraz identyfikacji wizualnej.
W portfolio IMAGINE znajdyje się wiele projektów realizowanych dla największych marek, m.in: Orange (TP SA), BRE Bank (MultiBank, mBank), Ruch SA, Rossmann, Sklepy Komfort, Bisnode, Confluentia Group, Pharma Care, Mutsubishi, Henkel, Hasbro. Więcej informacji: www.imagine.am