Wystartowała digitalowa kampania promocyjna Lips Up


Wystartowała digitalowa kampania promocyjna Lips Up
2018-10-24
Wczoraj, w mediach online, rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca serum powiększające usta Lips Up. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Marka farmaceutyczna Pharmatheiss Cosmetics, z portfolio Natur Produkt Zdrovit, wystartowała z nową kampanią promującą serum o właściwościach regenerujących, odżywczych oraz powiększających usta Lips Up. Dostępny jedynie w aptekach produkt nie zawiera konserwantów, parafiny, olejów silikonowych czy parabenów. 
 
W ramach ogólnopolskiej kampanii online wystartowała miesięczna kampania w mediach digitalowych. Zaplanowane działania obejmują video online, komunikację na portalach społecznościowych, współpracę z influencerami (w tym z Karoliną Pisarek) oraz działania aktywizujące polegające na testowaniu produktu przez użytkowniczki w ramach Klubu Ekspertek Ofeminin.pl.
 
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Komunikację w kanałach social media poprowadzi Socialyse, wyspecjalizowana w komunikacji społecznościowej jednostka Havas Media Group. Kreację przygotowała agencja Peppers Ghost.
 
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
 Dodatkowe informacje:

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl