Wystartowała strona internetowa blikmobile.pl
Użytkownicy systemu BLIK mogą już korzystać ze strony internetowej blikmobile.pl dedykowanej nowemu systemowi płatności mobilnych. Serwis, zaprojektowany w całości z myślą o posiadaczach urządzeń mobilnych, zapewnia wygodny dostęp do najważniejszych informacji na temat funkcjonalności BLIKA.
Z systemu płatności mobilnych BLIK korzysta już ponad 650 tysięcy osób. Specjalnie dla nich uruchomiona została nowa strona blikmobile.pl, którą wyróżnia nowoczesny charakter oraz możliwość wygodnej nawigacji na ekranach smartfonów i innych urządzeń przenośnych zgodnie z koncepcją „mobile first”.
Strona blikmobile.pl stanowi cenne źródło informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych oraz korzyści wynikających z płacenia BLIKIEM. Każdy użytkownik może w łatwy sposób poznać funkcje BLIKA oraz sprawdzić ich działanie z poziomu aplikacji mobilnej wybranego banku – uczestnika systemu. Po wskazaniu swojego banku, uzyskuje on dostęp do instrukcji wyjaśniającej krok po kroku jak wygodnie i bezpiecznie realizować płatności
z użyciem smartfona w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce oraz w Internecie,
a także wypłacać pieniądze z bankomatów lub przekazywać je w formie nowoczesnych czeków.
Ponadto na stronie znajduje się odnośnik do wyszukiwarki miejsc, w których można korzystać z BLIKA. Sieć akceptacji systemu szybko się rozwija i obejmuje już ponad 50 tysięcy sklepów i punktów usługowych zlokalizowanych w całej Polsce oraz 5 500 bankomatów.
Już wkrótce strona blikmobile.pl zostanie rozbudowana o specjalna zakładkę poświęconą ofertom promocyjnym skierowanym do użytkowników BLIKA, przygotowanym przez sklepy
i punkty usługowe będące partnerami systemu.
Równolegle ze startem strony blikmobile.pl, na Facebooku uruchomiony został oficjalny profil BLIK (www.facebook.com/blikmobile). Oprócz najnowszych informacji na temat systemu związanych m.in. z nowymi partnerami czy dedykowanymi promocjami i zniżkami, pojawi się na nim również szereg atrakcyjnych treści, które dodatkowo zaangażują fanów do wejścia w interakcję z marką.
Ponadto profil BLIK jest miejscem dyskusji i wymiany poglądów na temat pierwszego polskiego systemu płatności mobilnych. Działania te mają celu zbudowanie wokół BLIKA społeczności użytkowników, która dzieląc się swoimi wskazówkami i pomysłami będzie miała realny wpływ na dalszy rozwój systemu.
Za koncepcję i wykonanie strony blikmobile.pl oraz obsługę marki BLIK w mediach społecznościowych odpowiada agencja Change.
Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na dedykowanej stronie www.blikmobile.pl oraz stronie Polskiego Standardu Płatności - www.polskistandardplatnosci.pl.
Informacje podstawowe o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK
BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60% wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Początkowo z BLIK skorzystają Klienci banków - założycieli. System jednak został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Nowi partnerzy, którzy przystąpią do systemu na kolejnych etapach to m.in.: Getin, Eurobank, NeoBank, BNP Paribas Bank Polska, Credit Agricole i Idea Bank.
Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.
Nadesłał:
United PR
|