Wystartowały warsztaty z designerskich posadzek żywicznych Arturo Flooring


Wystartowały warsztaty z designerskich posadzek żywicznych Arturo Flooring
2013-04-08
Ruszył cykl szkoleń dla wykonawców, dystrybutorów i architektów z zakresu stosowania designerskich posadzek żywicznych marki Arturo Flooring należącej do koncernu UZIN Utz AG. W pierwszym spotkaniu wzięli udział przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego i lubuskiego. Kolejne warsztaty planowane są już wkrótce.

Ruszył cykl szkoleń dla wykonawców, dystrybutorów i architektów z zakresu stosowania designerskich posadzek żywicznych marki Arturo Flooring należącej do koncernu UZIN Utz AG. W pierwszym spotkaniu wzięli udział przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego i lubuskiego. Kolejne warsztaty planowane są już wkrótce. 

Marka Arturo Flooring, należąca do koncernu UZIN Utz AG, pomimo iż na polskim rynku funkcjonuje od niedawna, zdobyła już wielu zwolenników w naszym kraju. W jej ofercie znajdują się designerskie posadzki żywiczne, które cechują się wysoką wytrzymałością i szerokimi możliwościami dekoracyjnymi. Do szczególnie docenianych zalet funkcjonalnych posadzek żywicznych należą m.in. bezspoinowość, czyli brak widocznych połączeń, co ułatwia sprzątanie oraz tworzy niepowtarzalny efekt gładkiej powierzchni, a także możliwość stosowania na ogrzewanie podłogowe.

Designerskie posadzki żywiczne marki Arturo Flooring zasłynęły jednak głównie z powodu nieograniczonych możliwości aranżacyjnych oraz niepowtarzalności efektu. Ich kolorystyka obejmuje bowiem całą paletę RAL, a przy odpowiednich zdolnościach i wiedzy technicznej możliwe jest tworzenie wzorów i zatapianie w posadzkach żywicznych płatków dekoracyjnych, drobnych przedmiotów oraz zdjęć. 

- Posadzki żywiczne to bardzo wymagający materiał. Niezbędna jest szeroka wiedza teoretyczna i praktyczna, aby uzyskać pożądany efekt – zaznacza Joanna Szczegóła, doradca techniczno-handlowy marki Arturo Flooring Postanowiliśmy zorganizować szkolenia dla wykonawców, dystrybutorów oraz architektów, podczas których będą mogli lepiej poznać specyfikę oraz możliwości posadzek żywicznych.

Pierwsze szkolenie odbyło się 21 lutego br. w Legnicy. Prowadził je Bartosz Grygorowicz,  ekspert z zakresu stosowania posadzek żywicznych Arturo Flooring. Głównym celem tego spotkania było zapoznanie dystrybutorów i wykonawców z województwa lubuskiego i dolnośląskiego z technologią posadzek żywicznych, zaznajomienie ich z ofertą Arturo Flooring oraz przedstawienie szerokich możliwości tego typu materiałów. Szkolenie było podzielone na część teoretyczną i praktyczną,  dzięki czemu każdy uczestnik miał okazję sprawdzić na czym polega malowanie i wylewanie posadzek żywicznych krok po kroku. W ten sposób powstało kilka wspólnych żywicznych arcydzieł, z których jedno zawisło nawet na ścianie w biurze firmy A&A w Legnicy.

W przyszłości planowane są kolejne szkolenia, zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym. Skierowane one będą głównie do architektów i projektantów oraz dystrybutorów i wykonawców.

Wszelkich niezbędnych informacji na temat szkoleń Arturo Flooring udziela Joanna Szczegóła pod adresem e-mail: joanna.szczegola@uzin-utz.com, lub numerem telefonu: 601 162 497.

 

 

 

 

Informacje o firmie:

Koncern UZIN Utz AG istnieje na rynku od 1911 roku. Z niewielkiej rodzinnej firmy przekształcił się grupę, która  notowana jest na giełdzie we Frankfurcie, a w jej skład wchodzi wiele marek. Na polskim rynku funkcjonują: UZIN   sprawdzony producent chemii do montażu i eksploatacji podłóg, który posiada w swojej ofercie kleje i materiały do wykonywania podłoży gwarantujące bezpieczeństwo realizacji. Marką Pallmann sygnowane są najwyższej jakości lakiery i oleje do zabezpieczania podłóg drewnianych. Narzędzia i maszyny dla instalatorów podłóg sprzedawane opracowywane i produkowane są pod marką WOLFF. Produkty marki RZ to środki do profesjonalnego czyszczenia, pielęgnacji i zabezpieczania wszystkich rodzajów podłóg. Najnowszą inwestycją koncernu jest marka Arturo Flooring, która oferuje designerskie posadzki żywiczne. Sprawdzają się one doskonale zarówno w przestrzeni użytkowej, jak i we wnętrzach prywatnych. Bezpieczeństwo użytkowników, ochrona środowiska, wysoka jakość produktów oraz kompetencja pracowników stały się fundamentami, na których wyrósł sukces grupy UZIN.

 

Nadesłał:

Blue Ocean

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl