"Wyzwanie Smaku" już w stolicy


"Wyzwanie Smaku" już w stolicy
2013-07-11
Pepsi od początku lata pierwszy raz w Polsce prowadzi znaną na świecie kampanię "Wyzwanie Smaku" (Pepsi Challenge).

Przez trzy miesiące w czasie publicznych imprez, każdy  może wziąć udział w teście - zabawie, która pozwala na porównanie smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola. Od 9 do 14 lipca warszawiacy oraz turyści odwiedzający stolicę mogą wziąć udział w wakacyjnej zabawie.

 

Ideą akcji jest zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i wybrania, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testów dostaje do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybiera bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane są w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.

 Warszawskie testy odbywają się od 9 do 13 lipca przed wejściem do „Złotych Tarasów" na ul. Emilii Plater oraz 14 lipca przed Stadionem Narodowym na rondzie Jerzego Waszyngtona.

Kampania jest prowadzona od początku lipca do końca września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce.


Kampanię obsługuje Agencja Influent.pr;

kontakt dla mediów:

 

Jacek Łęski,

Influent.pr

tel. 510510741

jacek.leski@influent.pr

office@influent.pr

biuro: +4822 11 40400

Nadesłał:

Influent.pr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl