Xerox rozwija nowoczesne technologie dla dostawców druku


2018-08-28
Technologie Xerox, które zapewniają dostawcom usług drukarskich natychmiastowy dostęp do tworzenia zdobień drukarskich i spersonalizowanej komunikacji omnichannel, zostały uznane za mające znaczący wpływ na branżę. Xerox Iridesse ™ oraz XMPie Circle PersonalEffect® Edition otrzymały prestiżowe nagro

Konkurs InterTech ™ Technology Awards organizowany jest przez największe stowarzyszenie branży graficznej Printing Industries of America (PIA), które docenia technologie zmieniające oblicze druku. Jim Workman, wiceprezes Centrum Technologii i Badań, PIA, powiedział:

Szukamy innowacyjnych urządzeń i oprogramowania, które mogą otworzyć nowe możliwości przed firmami poligraficznymi.

JIM WORKMAN

Iridesse wprowadza rozszerzony zestaw metalicznych kolorów i specjalnych efektów , dzięki którym drukowane produkty błyszczą i wprowadzają nową jakość. Natomiast, Circle zapewnia klientom technologię przekształcającą ich biznes w odnoszącą sukces działalność opartą na komunikacji wielokanałowej.

Dla naszych klientów technologia Iridesse i XMPie to potężne narzędzia biznesowe, które przenoszą drukowane aplikacje i kampanie marketingowe na wyższy poziom. Wraz z rosnącym popytem na zdobienia oraz zautomatyzowane, kompleksowe rozwiązania marketingowe, nasza technologia pozwoli klientom wyprzedzić konkurencję.

ANDREW COPLEY, PREZES GRAPHIC COMMUNICATIONS SOLUTIONS W XEROX

Iridesse to jedyny, sześciokolorowy cyfrowy system drukujący , który łączy drukowanie w czterech kolorach podstawowywch z dwoma specjalistycznymi: złotym, srebrnym lub przezroczystym tonerem  w jednym przebiegu  druku. Urządzenie zapewnia żywe kolory CMYK, bogate kolory metaliczne i opalizujące efekty specjalne.

Podczas uzasadniania nagrody Jim Workman powiedział:

Sędziowie rozważali możliwość drukowania CMYK z wykorzystaniem wielu metalicznych, suchych tonerów  w jednym przebiegu , przy pełnej prędkości urządzenia  i bardzo wysokiej rozdzielczości. Zauważyli, że produkcja efektów specjalnych w tym cyfrowym systemie drukującym  jest dodatkowo zwiększona dzięki możliwości szybkiej zamiany farb na różnych stanowiskach.

Circle to jedyne, wielokanałowe rozwiązanie komunikacyjne łączące zindywidualizowaną treść i przepływ pracy, wykorzystujące marketing automation. Potężne oprogramowanie do automatyzacji łączy każdy etap produkcji kampanii marketingowej - od planowania i tworzenia, do wdrożenia i monitorowania wydajności. Circle umożliwia dostawcom drukarek łączenie się z innymi platformami, takimi jak: Salesforce i Facebook, w celu łatwiejszej integracji punktów kampanii.

Sędziowie uznali, że Circle jest najlepszym rozwiązaniem do automatyzacji marketingu w kampaniach omnichannel. Łączy w sobie narzędzie do wizualizacji, funkcje łączności i integracji oraz względną przystępność cenową. Te aspekty sprawiły, że juryuznało , że Circle będzie miało znaczący wpływ na branżę.

JIM WORKMAN

Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl