XLScheduler i Alfavox ekspertami na Customer Contact Management Summit 2013


XLScheduler i Alfavox ekspertami na Customer Contact Management Summit 2013
2013-04-17
Alfavox weźmie udział w konferencji Customer Contact Management Summit 2013, na której wystąpi razem ze swoim partnerem – firmą XLScheduler, producentem zaawansowanego systemu zarządzania personelem.

Przedstawiciele obu firm opowiedzą o innowacyjnych rozwiązaniach w call center, budowanych w oparciu o platformę alfa Video Contact Center z wykorzystaniem WFM XLScheduler.

Będziemy mówić o rozwiązaniu kompletnym, pozwalającym zapewnić odpowiednią jakość obsługi i – co ważne – dającym możliwość śledzenia i kontrolowania wewnętrznych kosztów w CC – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Z XLScheduler współpracujemy już od prawie czterech lat, oferując rozwiązania tej szwedzkiej firmy naszym klientom, a także prowadząc niezbędne szkolenia w zakresie korzystania z produktu.

Alfavox proponuje wdrożenie rozwiązania XLScheduler WFM przy okazji wdrożeń swoich systemów z rodziny alfa oraz jako uzupełnienie funkcjonalne aktualnie wykorzystywanych systemów innych dostawców.

XLScheduler WFM to bardzo dobry produkt dostosowany do polskich norm i prawa pracy, który skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie, dzięki czemu doskonale współgra z systemami wspierającymi działalność call center. Dzięki narzędziu WFM jesteśmy w stanie optymalizować pracę call center, ze szczególnym naciskiem na kwestię kosztów, pełne wykorzystanie umiejętności agentów przy założonym poziomie obsługi (Service Level) oraz precyzyjne rozliczanie czasu pracy – tłumaczy Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Na konferencji partnerzy pokażą, jak XLScheduler może pomóc contact centers w zaplanowaniu obsady i spełnieniu wymaganych założeń jakościowych, wprowadzając dodatkowo wiele innych udogodnień.

Customer Contact Management Summit 2013 odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia w Warszawie. Jest to jedyne forum praktyków w Polsce, podczas którego kompleksowo omawiana jest efektywność oraz możliwości optymalizacji wszystkich kanałów kontaktu z klientem. W tym roku hasłem wydarzenia będzie „Jeden klient – wiele kanałów. Koalicja na rzecz integracji”.

 

 

Nadesłał:

K-myk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl