Z czym się je 3D
Nie trzeba już ruszać się z domu, żeby dokładnie obejrzeć pralkę, lodówkę czy inny sprzęt AGD. Zdjęcia produktów zamieszcza każdy sklep internetowy.
Dzięki 3D można się dobrze przyjrzeć istotnym elementom sprzętu, na które Amica zwraca szczególną uwagę klientów. Można również zajrzeć do jego wnętrza i obejrzeć innowacyjne rozwiązania, dzięki którym urządzenie zdaniem producenta zasługuje na zainteresowanie. Żeby nie pozostawać tylko w świecie wirtualnym, weźmy pod uwagę najliczniejszą grupę produktów – sprzęt grzejny. Wersje 3D dotyczą tradycyjnych kuchni wolnostojących i sprzętu do zabudowy.
Piekarnik do zabudowy z płytą gazową na szkle Integra GHGI85512A można obracać o 360 stopni, i to zarówno w wersji otwartej, jak i zamkniętej. Zarówno cały front, jak i tył można obejrzeć dokładniej dzięki funkcji zoom. Ponadto Amica w przypadku tego urządzenia zwraca uwagę na cztery punkty, jakie z pewnością będą miały znaczenie dla wygody przyszłego użytkownika: programator sensorowy Ts, który – jak przystało na inteligentne rozwiązanie – oszczędza czas i zapewnia bezpieczeństwo; zapalacz gazu w pokrętle; rożen; wymienne wkłady katalityczne, które gwarantują czystość piekarnika, zatrzymując tłuszcz i brud.
Podobnie jest ze sprzętem chłodniczym. Tu w prezentacji 3D np. chłodziarki Premium FK356.6DFZVX Amica zwraca uwagę na najnowocześniejsze rozwiązania zastosowane w nowej generacji urządzeń: Anti Bacteria System, funkcję No Frost i sterowanie elektroniczne. Podkreśla również klasę energetyczną A+, dzięki której chłodziarka zużywa mniej energii elektrycznej, a rachunki za prąd są niższe niż do tej pory, co ma ogromne znaczenie w przypadku urządzenia, które musi pracować non-stop.
Oprócz tych kategorii z prezentacji 3D można skorzystać również w odniesieniu do pralek i zmywarek. Ponadto dla wygody klientów producent umożliwił korzystanie z wersji 3D za pomocą aplikacji Amica Mobile. Ułatwiają to również QR cody zamieszczone w katalogach produktowych.
Dużo możliwości, ale i tak nie wszystkie. Spośród pozostałych warto wspomnieć o portalu YouTube, na którym umieszczane są filmy prezentujące możliwości i zalety sprzętu. Amica zadbała o to, aby konsumenci mieli jak najszerszy dostęp do jej oferty. I to z wielu stron, w wielu wymiarach – również 3D. Postawiła na interakcję i na nowe technologie w komunikacji, które stanowią idealnie dobraną parę z innowacjami produktowymi.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)