Z Facebooka na billboard – druga edycja akcji „Pokaż swój styl!” w Parku Handlowym Matarnia
Już od dziś, 5 sierpnia, rusza kolejna edycja konkursu „Pokaż swój styl!”. Park Handlowy Matarnia poszukuje wyjątkowej osobowości, której wizerunek uświetni jesienną kampanię billboardową Parku. Tym razem do modowego współzawodnictwa zaproszeni są również panowie.
Park Handlowy Matarnia przyciąga pasjonatów mody dzięki bogatej ofercie sklepów odzieżowych oraz licznym działaniom związanym z najnowszymi trendami. Akcja „Pokaż swój styl” jest skierowana do osób, które dbają o swój wygląd, a jednocześnie lubią pozować i zachowują się naturalnie przed obiektywem. To świetna zabawa, a przy tym okazja, by poczuć się jak prawdziwa gwiazda.
Wiosenna odsłona konkursu okazała się dużym sukcesem. Dlatego jej kolejna edycja wydawała się czymś naturalnym. Inicjatorzy akcji dostrzegli również potencjał wśród mężczyzn. Jesienny konkurs jest zatem otwarty także na panów.
– Wiemy, że wśród naszych klientów są wyjątkowe indywidualności, osoby, które potrafią bawić się trendami i mają własny styl, oddający ich wyjątkową osobowość – mówi Joanna Kwiatkowska, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia. – Wśród nich nie brakuje dobrze ubranych mężczyzn. Dlatego zachęcamy do udziału w akcji wszystkich panów, którzy lubią modę i w sposób świadomy kreują swój image – dodaje.
Zasady uczestnictwa w jesiennej edycji konkursu pozostają niemal niezmienione. Aby wziąć w nim udział, należy skorzystać z aplikacji na profilu Parku Handlowego Matarnia w serwisie Facebook. Wystarczy zamieścić swoje zdjęcie wraz z krótkim opisem i czekać na głosy od fanów profilu. Zgłoszenia będą przyjmowane do 26 sierpnia. Poza otwarciem akcji na panów, zmieniła się także liczba finalistów. Do ostatniego etapu zostanie zakwalifikowanych aż 10 autorów najwyżej ocenionych stylizacji, spośród których jury wyłoni zwycięzcę. Ostateczne wyniki zostaną ogłoszone 30 sierpnia.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.matarnia.parkhandlowy.pl oraz na profilu FB Parku: www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy.
Nadesłał:
Maria Szwed
|