Z rozwiązaniami Sodexo głowa ma wolne!
„360° dla biznesu i głowa ma wolne!” – pod takim hasłem z początkiem września rusza kampania reklamowa segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions, wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.
Akcja obejmie reklamy w prasie branżowej i Internecie oraz działania marketingu bezpośredniego.
Jesienna kampania reklamowa skierowana jest do firm, które szukają kompleksowej oferty w zakresie budowania lojalności w biznesie. Claim akcji - „360° dla biznesu i głowa ma wolne!” podkreśla kompleksowość rozwiązań motywacyjnych oferowanych przez Sodexo – od kuponów, poprzez elektroniczne karty przedpłacone, innowacyjną ofertę prezentów biznesowych Vivabox, aż po Performance Suite – zaawansowany system do zarządzania programami lojalnościowymi on-line. Każde z narzędzi może być pod okiem doradców Sodexo Motivation Solutions spersonalizowane i dostosowane do potrzeb konkretnej firmy oraz oczekiwań jej partnerów biznesowych. Wyszczególnione w layoutach reklamowych elementy: doradztwo, nagrody i personalizacja, logistyka, komunikacja z uczestnikami, bieżące zarządzanie i raportowanie to obszary, w których Sodexo wspiera swoich Klientów w budowaniu trwałych relacji z kontrahentami i konsumentami.
„Wychodzimy z założenia, że każda firma niezależnie od branży, zorientowana jest na budowanie silnej pozycji na rynku. Punkt ciężkości kampanii koncentruje się wokół nowoczesnych narzędzi do budowania lojalności biznesowej – kart przedpłaconych i platformy do obsługi programów lojalnościowych Performance Suite. Jednak to nie wszystko, dzięki szerokiemu portfolio naszych usług i zdobytym kompetencjom, możemy przygotować dla Klienta kompleksową ofertę, spersonalizowaną i dostosowaną do profilu grupy docelowej projektu.” – podsumował początek nowej kampanii Beniamin Schön, Category Manager w segmencie Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions.
Reklamy i artykuły sponsorowane pojawią się od września w kluczowych tytułach prasy branżowej i biznesowej. W tym samym okresie w wybranych tytułach marketingowych, takich jak Brief czy Marketing w praktyce, ukażą się wspierające kampanię rubryki eksperckie. Działania w Internecie skoncentrują się na działaniach opartych o kampanię SEM, zintegrowanych z aktywnościami na stronie www.motywacja.sodexo.pl. Ostatnim ogniwem kampanii są działania marketingu bezpośredniego, które poprzez personalizowane mailingi elektroniczne i pocztowe oraz spotkania z przedstawicielami firmy, mają na celu szczegółowo przedstawić portfolio rozwiązań Sodexo potencjalnym Klientom i partnerom biznesowym firmy. Wraz z nową kampanią na stronie internetowej segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions uruchomiona zostanie Baza Wiedzy, zawierająca porady z obszaru budowania lojalności w biznesie oraz regulacje prawne dotyczące programów motywacyjnych i lojalnościowych.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe zostały przygotowane przez agencję Webvariation, natomiast działania w ramach kampanii SEM koordynuje FirstLevel. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.