Za dużo obowiązków? Mamy rozwiązanie!


Za dużo obowiązków? Mamy rozwiązanie!
2017-10-11
Kolejny kwartał rozkręca się na dobre, co oznacza definitywny koniec sezonu urlopowego. Najwyższy czas zaplanować rozkład zajęć na najbliższe tygodnie.
Jeśli codziennie współpracujesz z innymi, dzielisz projekty, wysyłasz wiadomości i udostępniasz pliki, na pewno docenisz narzędzia, dzięki którym wszystkie procesy będziesz wykonywać sprawniej, bez obawy, że w gąszczu maili coś może Ci umknąć.

Z aplikacją Planner można czytelnie przedstawić podział zadań w grupie, przydzielić projekty do konkretnych osób i ułatwić im współpracę – tłumaczy Konrad Nieboj, specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych Microsoft w firmie Senetic.
Planowanie służbowego kalendarza jest mozolnym procesem, a jeden niewielki błąd może zdezorganizować pracę całego zespołu. Tymczasem zarządzanie czasem pracy staje się jedną z coraz częściej wymaganych umiejętności pracowników. Trudno się temu dziwić - odpowiednio zaplanowane zadania pozwalają znacznie skrócić czas pracy, oszczędnie gospodarować energią potrzebną do ich realizacji i ograniczyć sytuacje, w których pracownicy nie wiedzą, co robić dalej, do kogo zwrócić się z danym tematem czy gdzie szukać informacji dotyczących danego projektu.


Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/rynek-it-kraj/za-duzo-obowiazkow-mamy-rozwiazanie.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl