Za10groszy.pl numerem jeden na rynku entertainment shopping w Polsce!
Rok 2009 wyłonił niekwestionowanego lidera rynku aukcji internetowych w segmencie entertainment shopping w polskim internecie. W trwającym przez 12 miesięcy wyścigu, na koniec roku serwis za10groszy.pl uzyskał zdecydowanie lepsze wyniki niż pozostałe serwisy tej tematyki na naszym rynku.
Rośnie zasięg oraz grono użytkowników, którzy wygrywają tanie okazje na stronie za10groszy.pl. Rośnie też liczba zakończonych aukcji. Do końca roku było ich ponad 17.000! Wzrost popularności serwisu potwierdzają niezależne źródła monitorujące ruch w internecie, co pokazuje poniższa tabela.
Światowe marki w zasięgu ręki!
Apple, Samsung, HP, Canon, Fisher Price, Chanel No.5, Calvin Klein, czy LG i Nokia to tylko niektóre ze światowych marek dostępnych na za10groszy.pl. W serwisie internauci znajdą tylko markowe, najwyższej jakości produkty pochodzące od oficjalnych i pewnych dystrybutorów. Największym zainteresowaniem internautów na za10groszy.pl cieszą się kategorie: elektronika (TV, DVD) oraz sprzęt komputerowy. Tutaj najczęściej zdarzają się imponujące i przede wszystkim sugestywne okazje. Przykładowo, telewizor Full LED HD Sharp LC32LE600E wart prawie 3 tys. pln można na za10groszy.pl wylicytować za niecałe 7 pln! Za10groszy.pl to także miejsce, gdzie można trafić na absolutne nowości, niedostępne jeszcze w pozostałych sklepach w kraju.
Recepta na sukces
Operatorzy serwisu za10groszy.pl źródeł sukcesu upatrują w bardzo zróżnicowanej i atrakcyjnej ofercie przedmiotów wystawianych na aukcjach, wysokiej jakości poaukcyjnej obsługi wygrywających, ale również w nasyceniu zainteresowania Polaków serwisami aukcyjnymi, jak allegro.pl czy ebay.pl, i poszukiwaniu przez internautów nowych wyzwań w kupowaniu on-line.
Większość aukcji na typowych serwisach aukcyjnych można obecnie zakończyć opcją „kup teraz“. Nie jest to prawdziwa licytacja. Internauta korzystając z takiej opcji ma świadomość, że cena zakupu nie jest ceną najniższą, którą skłonny byłby zaakceptować sprzedający – mówi jeden z przedstawicieli operatora serwisu za10groszy.pl, Łukasz Żeligowski. – Na za10groszy.pl jest miejsce dla osób, które nie przepłacają: są silnie zmotywowane do walki o markowy produkt w wyjątkowo korzystnej cenie, niedostępnej w żadnym sklepie internetowym. Dajemy możliwość dokonywania zakupów na wyjątkowych warunkach, a ponadto zapewniamy uczestnikom podwyższony puls i adrenalinę. Nasi użytkownicy są gotowi podjąć wyzwanie i uczestniczyć w pełnej emocji aukcji z prawdziwego zdarzenia. To wartości dodane sprawiające, że wygrana na za10groszy.pl to trudne do opisania poczucie sukcesu i satysfakcji.
Za10groszy.pl słucha głosów osób korzystających z aukcji. Kategorie produktowe i funkcjonalności serwisu rozwijane są zgodnie z deklarowanymi potrzebami i oczekiwaniami internautów.
Za10groszy.pl w nowym, 2010 roku
Do grudnia 2009 roku na za10groszy.pl zakończono ponad 17.000 aukcji. Przedstawiciel operatora serwisu, Andrzej Belczak, prognozuje, że w 2010 roku liczbę zakończonych aukcji uda się co najmniej podwoić.
Mamy sprawdzony model biznesowy i bagaż doświadczeń z poprzedniego roku. Jak dotąd, spójna wizja rozwoju i konsekwencja pozwalały nam na odnoszenie sukcesów. Nasze działania doceniają też internauci w USA. Od kilku miesięcy amerykanie korzystają z serwisu www.for10cents.com, działającego na tej samej licencji co serwis za10groszy.pl.
Powodzenie projektu za10groszy.pl zachęca twórców do dalszego rozwoju. W planach na 2010 rok jest ekspansja na kolejne perspektywiczne dla sektora entertainment shopping rynki świata.
Cieszymy się, że w nowy Nowy Rok wchodzimy tak optymistycznie. To wielka zasługa naszego zespołu i zarazem spore wyzwanie – dodaje.
Serwis za10groszy.pl
Serwis za10groszy.pl to jeden z liderów i współtwórców segmentu entertainment shopping w polskim Internecie. Entertainment shopping oznacza specyficzny sposób kupowania, który łączy w sobie wejście w posiadanie produktu z mniej wymiernymi emocjami, jakie wiążą się z zakupem. Na rynku sprzedaży online entertainment shopping jest alternatywą dla zakupów w sklepach internetowych. za10groszy.pl Sp. z o.o. jest podmiotem wystawiającym przedmioty na aukcje i ponoszącym pełną odpowiedzialność za ich dostawę.
Operatorem serwisu jest spółka Welmory Limited, prowadząca aukcje na terenie Europy i USA. za10groszy.pl jest częścią dużego koncernu działającego na rynku międzynarodowym. Serwis za10groszy.pl jest systematycznie rozwijany. Celem spółki jest oferowanie użytkownikom jak najciekawszych form rywalizacji o wystawiane przedmioty oraz zapewnienie możliwie najbardziej atrakcyjnych cen licytowanych towarów i usług.
Pomysł na serwis za10groszy.pl zrodził się w wyniku obserwacji standardowych portali aukcyjnych dostępnych w Internecie. Typowe aukcje internetowe daleko odeszły od koncepcji klasycznych licytacji, mających wielowiekową tradycję, i organizowanych, na przykład, przez domy aukcyjne zajmujące się sprzedażą dzieł sztuki. W klasycznej aukcji towar jest wystawiany za cenę wywoławczą, a obecne na sali osoby biorące udział w licytacji przebijają aktualną cenę o określoną kwotę. Prowadzący aukcję stuka młotkiem trzykrotnie i towar jest sprzedany za ostatnio podana cenę, o ile ktoś przed trzecim uderzeniem młotkiem aukcyjnym nie zaoferuje wyższej ceny.
Operator serwisu spółka Welmory Limited postanowiła stworzyć serwis, w którym powrócono do klasycznego podejścia do aukcji. Tradycyjny dom aukcyjny został przeniesiony do przestrzeni wirtualnej i licytacja nie wymaga już od uczestników bezpośredniej obecności. Trzykrotne uderzenie młotka zmieniono na licznik czasu, który odmierza czas do zakończenia aukcji w przypadku braku dalszych ofert (odpowiednio do aktualnej ceny – 60, 30, 15, 10 lub 5 sekund). Za każdą nową propozycję ceny trzeba uiścić symboliczną opłatę w wysokości 10 groszy – stąd nazwa serwisu. Pierwsza aukcja w serwisie za10groszy.pl ruszyła 13 października 2008 roku. Do dziś przeprowadzono ich ponad 17 tysięcy.
Zapraszamy na www.za10groszy.pl!
Nadesłał:
A-T-W
|