Żabka kibicuje polskim piłkarzom


Żabka kibicuje polskim piłkarzom
2012-06-06
Na czas trwania Mistrzostw Europy przed sklepami sieci Żabka i Freshmarket stanęły flagi Husarii. Pióra, które XVI wieku symbolizowały siłę i zwycięstwo polskiej kawalerii, będą teraz zagrzewać do walki na boisku naszą reprezentację.

Flagi z motywem biało-czerwonych skrzydeł zdobią ponad pół tysiąca placówek w pięciu miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.

- Dwie flagi stojące przed wejściem do sklepów sieci Żabka i Freshmarket nie tylko wyróżniają nas na tle innych sieci, ale także sygnalizują naszą solidarność z polskimi piłkarzami. Wybraliśmy pięć miast, w których pióra Husarii będą wspierać kibiców. Warszawa, Poznań, Gdańsk i Wrocław to miasta-gospodarze, w Krakowie natomiast nocują piłkarze i kibice z innych krajów, dlatego postanowiliśmy tam również wzmocnić doping rodzimych zawodników – wyjaśnia Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie Żabka Polska.

 Flagi Husarii to jednak nie jedyne atrybuty kibiców piłki nożnej, które zagościły w sklepach sieci Żabka
i Freshmarket. Zarówno okna wystawowe jak i wnętrze sklepów zdobią biało-czerwone piłki i trąbki, a regał promocyjny, na którym znaleźć można nie tylko smakołyki, ale i akcesoria kibica swoją stylizacją przypomina bramkę piłkarską.

 - Nawet firmowa Żabka z logo, widniejąca na podświetlanym plafonie zewnętrznym, ubrana została w szalik kibica – dodaje Jacek Spychała. - Poza tym, od kwietnia na sklepowych półkach pojawiły się produkty marki własnej w limitowanej serii opakowań. Woda, piwo, napoje energetyczne, czekolada, wafelki, lody, chipsy i orzeszki solone, czyli smakołyki, które na co dzień umilają kibicowanie, tylko teraz znajdziemy w prawdziwie footbolowej oprawie.    

Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito