Zagrać z konsumentem? Po co? Żeby więcej sprzedać!


Zagrać z konsumentem? Po co? Żeby więcej sprzedać!
2012-09-13
Rywalizacja i pochwały to przykładowe proste mechanizmy rodem z gier, które przekładają się na zaangażowanie konsumentów w interakcję z marką lub sprzedaż produktów. O grach oraz gamifikacji w marketingu on i offline, czyli o nowym haczyku na konsumenta przeczytać będzie można w raporcie GIT 2012.
Rywalizacja i pochwały to przykładowe proste mechanizmy rodem z gier, które przekładają się na zaangażowanie konsumentów w interakcję z marką lub sprzedaż produktów. O grach oraz gamifikacji (zwanej również grywalizacją lub gryfikacją) w marketingu on i offline, czyli o nowym haczyku na konsumenta przeczytać będzie można w ponad 70-stronnicowym, bezpłatnym raporcie Game Industry Trends 2012.
 
 
Na raport, który ukaże się pod koniec września br., składają się przede wszystkim specjalistyczne artykuły, felietony oraz analizy przygotowane przez blisko 20 uznanych polskich specjalistów, a także opracowane przez NK Research  wyniki badania polskich graczy. Publikacja będzie miała charakter profesjonalnego kompendium wiedzy na temat skutecznego zastosowania mechanizmów gier w marketingu i odpowie na wiele pytań:
 
  • Jak dzięki grom dotrzeć do konsumentów naszych produktów, które nie są związane z grami?
  • Jak zwiększyć sprzedaż?
  • Jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
  • Jak działać skutecznie i nieszablonowo?
  • Jak pozyskać zaangażowanie rynkowych konsumentów i budować z nimi długotrwałe relacje?

Ponadto przedstawione zostaną konkretne, polskie przykłady realizacji gier reklamujących produkty (advergaming), product placement w grach,  a także kampanii marketingowych w wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji.
 
Z kolei wyniki przeprowadzonego badania odpowiedzą na pytanie „Kim jest gracz komputerowy?”. Co więcej, opracowany materiał będzie stanowić dobry punkt wyjścia dla działań marketingowych, które opierają się na wykorzystaniu gier w dotarciu do konkretnego profilu konsumenta.
 
Rynek agencji zajmujących się tematyką gier w marketingu jest w Polsce stosunkowo młody, ale rozwija się dosyć szybko. Coraz częściej po mechanikę gier i same gry reklamowe w planowanych kampaniach sięgają największe firmy z praktycznie każdej branży - od FMCG i odzieżowej, po elektroniczną, motoryzacyjną i artykułów dla mężczyzn.

Wydawcami raportu Game Industry Trends 2012 są NowyMarketing oraz NoNoobs.pl S.A.
Partnerem badania jest NK Research.
 
Więcej informacji:
http://nowymarketing.pl/p/19,raport-git-2012-gry-i-grywalizacja-praktyka-w-marketingu

Kontakt:
Marcin Małecki, tel. +48 505 184 235, marcin.malecki@nowymarketing.pl

Nadesłał:

Autentika

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl