Zakupy przez internet - wzrost wyników sklepu internetowego Bartek


Zakupy przez internet - wzrost wyników sklepu internetowego Bartek
2011-05-20
Zakładanie sklepów internetowych stało się popularne i coraz więcej firm z najróżniejszych branży decyduje się na taki krok. Patrząc na raport „E-commerce”, czy konkretne przykłady jak sukces sklepu internetowego Bartek, ci, którzy zdecydowali się na sprzedaż przez Internet mogą spać spokojnie
Zakładanie sklepów internetowych stało się bardzo popularne i coraz więcej firm z najróżniejszych branży decyduje się na taki krok. Patrząc na raport „E-commerce”, czy konkretne przykłady jak np. sukces sklepu internetowego Bartek, przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na sprzedaż przez Internet mogą spać spokojnie... Czas e-zakupów Z opubklikowanego wspólnie przez Internet Standard i portal sklepy24.pl raportu „E-commerce” wynika, iż obroty polskiego rynku commerce B2Ci C2C  w 2009 wzrosły o 22% i szacowane są na 13,43 mld zł. Z ilością 8,5 Polaków robiących zakupy w sieci, Polski rynek commerce wkroczył w okres mocnej stabilizacji, skutecznie walcząc o e-klientów i wykorzystując sprzyjające mu warunki gospodarcze. Jak często robi zakupy polski e-klient? Zaledwie 1% osób kupujących w sieci czyni to kilka razy w tygodniu, a raz na tydzień 3,6%. Polscy e-klienci dokonują e-zakupów z reguły 3–4 razyw roku (34%) lub raz w miesiącu (26%). Miesięcznie internauci wydają na zakupy w sieci ok. 100–300 zł. Z badania NetTrack wynika, że najpopularniejszymi produktami kupowanymi w Internecie jest odzież, bielizna i obuwie, a także książki i kosmetyki.Potwierdzenia powyższych danych nie trzeba szukać daleko. – W terminie od 1 do 30 kwietnia w ujęciu rocznym (2011 vs 2010) odnotowaliśmy:-  wzrost odwiedzin serwisu o 64%- wzrost liczby tzw. unikalnych użytkowników (odwiedzających liczonych pojedynczo bez względu na liczbę odwiedzin) o 53%- wzrost liczby odsłanianych stron serwisu o 14%- wzrost długości wizyty na stronach sklepu o 14%- wzrost sprzedaży o 85%podaje Miroslaw Dmowski, e-commerce manager w firmie Bartek SA, prowadzącej sklep internetowy w domenie www.sklep.bartek.com.pl.  Na internetowych półkach możemy znaleźć w zasadzie wszystko. Produkty spożywcze, filmy dvd, książki, gazety, kosmetyki, odzież i obuwie, sprzęt RTV i AGD coraz częściej wrzucane za pomocą „myszki” do wirtualnego koszyka... Niewątpliwym plusem e-zakupów jest oszczędność czasu, który zamiast na dojazd do sklepu i stanie w kolejkach możemy przeznaczyć np. na nasze hobby. Ponadto wobec bogatej oferty, w sieci możemy szybko odszukać nie tylko najlepszy ale i najtańszy produkt. - Przy zakupie na ponad 250 zł gratisowa jest przesyłka. Dlatego też wielu naszych klientów kupuje kilka par butów przy jednorazowej transakcji. Dedykowane promocje prowadzone są w każdym tygodniu, co przekłada się na większe zainteresowanie klientów, a finalnie przekłada się na większy zysk spółki  - dodaje Dmowski.- Mamy na uwadze potrzeby swoich klientów, dlatego też intensywnie pracujemy nadrozszerzeniem asortymentu dodatkowego. W swojej ofercie posiadamy nie tylko obuwie własnej marki, lecz także wybrane modele obuwia Puma, Columbia, Etnies, Geox oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek czy też impregnatów do pielęgnacji obuwia.W sezonie jesienno-zimowym została uruchomiona nowa odsłona sklepu internetowego Bartek,a wraz z nią takie możliwości jak realizowanie wysyłek na terenie Unii Europejskiej. możliwości składania zamówień bez konieczności rejestracji w systemie (wersja dla nieufnych i zapominalskich) oraz składania zamówień pod bezpłatną infolinią 800-BARTEK czyli 800-227835.

  

Nadesłał:

inflafranti

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl