Zamów z dostawą – nowa usługa Castoramy


Zamów z dostawą – nowa usługa Castoramy
2017-03-08
Castorama, lider wśród sieci sklepów DIY/home improvement (ulepszania domów), uruchomiła nową usługę „zamów z dostawą”. Klienci zyskali dzięki niej jeszcze lepszy dostęp do oferty obejmującej ponad 50 tysięcy produktów.

Firma ako pierwsza w tej branży zapewniła dowóz towarów w całej Polsce i objęła transportem również materiały budowlane.

 

Castorama Polska od lat rozwija wielokanałowy dostęp do swojej oferty  m.in. dzięki temu zapewnia klientom wsparcie podczas realizacji projektów związanych z budową, remontowaniem czy urządzaniem domu oraz ogrodu. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest uruchomienie nowej usługi zamów z dostawą”.

 

- Jako pierwsza w Polsce sieć DIY/home impovement zagwarantowaliśmy internetowy dostęp do zakupu i dostawy ponad 50 tys. produktów. Zapewniamy naszym klientom dowóz nawet materiałów budowlanych. Usługę zamów  dostawą udało nam się wdrożyć dwa tygodnie przed planowanym terminem  już widzimy, że klienci chętnie wybierają tę opcję. Ich satysfakcja jest dla nas miarą sukcesu projektu – mówi Michał Russak, Dyrektor ds. rozwoju technologii internetowych, Castorama Polska.

 

Wdrożenie nowej usługi jest elementem konsekwentnie realizowanej polityki rozwoju. Od 2015 r. Castorama oferuje również opcję „zamów i odbierz”, zyli tworzenie wirtualnego koszyka zakupów, który po skompletowaniu zamówienia przez sklep, klient odbiera na miejscu. Rozwiązanie to zapewnia oszczędność czasu i wciąż będzie dostępne, jako jedna z możliwości zakupowych.

 

Obecnie, w ramach rozbudowy modelu omnichannel (wielokanałowego dostępu do oferty) Castorama zintegrowała wszystkie kanały sprzedaży – on-line, telefoniczną i stacjonarną. Klienci sieci mogą składać zamówienia, dzwoniąc o sklepu, modyfikować je przez internet i zdalnie zadecydować o miejscu dostawy. W pełni kontrolują przebieg procesu zakupowego, aż do momentu otrzymania przesyłki.

 

Obsługa zamówienia przez internet w Castoramie jest prosta. Klient dokonuje wyboru sklepu, dodaje do koszyka produkty, a podczas składania zamówienia podaje adres dostawy i wykonuje przedpłatę. Dostawy realizowane są przez sklep, który został wskazany na zamówieniu.

 

Wdrożenie usługi

 

Pomimo dotychczasowych doświadczeń w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwiązań ułatwiających dostęp do oferty uruchomienie nowej usługi zamów dostawą było dużym wyzwaniem operacyjnym. W projekt zaangażowane zostały wszystkie działy Castoramy od IT czy logistyki, po dział finansowy i marketing.

 

 

Uruchomienie sklepu internetowego przebiegało w dwóch etapach. Pierwszy  nich trwał 4 tygodnie i ruszył w grudniu 2016 r. w 3 sklepach w woj. mazowieckim. W drugim etapie, przez kolejnych 8 tygodni, usługa zamów z dostawą yła uruchamiana w pozostałych  sklepach.

 

 

Informacje o spółce Castorama:

 

Castorama Polska Sp. z o.o. istnieje w Polsce od 1994 roku i jest liderem w kategorii home improvement (ulepszania warunków mieszkaniowych) w naszym kraju. Obecnie spółka posiada w Polsce 75 sklepów (w tym 72 sklepy Castorama i 3 sklepy Brico Depot) o łącznej powierzchni handlowej ok. 554 tys. m2 i zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl raz  www.kingfisher.com.

Nadesłał:

Aleksandra Modra

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl