Zapłać mniej za energię
Nawet 10 proc. mniej za energię elektryczną zapłaci Klient, który skorzysta z oferty PGE Obrót S.A. oraz Banku Zachodniego WBK S.A.
Oferta skierowana jest do osób, które są lub zechcą być Klientami PGE Polskiej Grupy Energetycznej oraz Banku Zachodniego WBK. Klienci korzystający z tej propozycji mogą zaoszczędzić nawet 650 zł w okresie trwania umowy.
Propozycja dedykowana jest do odbiorców energii z segmentu gospodarstw domowych (taryfa G1x). Aby skorzystać z promocji, należy podpisać umowę z PGE w ramach oferty „Energia w koncie”. Można to zrobić np. dzwoniąc do Contact Center na numer 422 222 222 lub odwiedzając najbliższe Biuro Obsługi Klienta. Po otrzymaniu kodu promocyjnego od PGE, Klient może w dowolnej placówce Banku Zachodniego WBK lub przez internet założyć „Konto Godne Polecenia” z promocją „Energia w koncie”.
Po spełnieniu tych dwóch warunków Klient płacący rachunki za energię z „Konta Godnego Polecenia” przez 12 kolejnych miesięcy może otrzymać zwrot do 10 proc. wartości swojego rachunku (w danym miesiącu kwota zwrotu nie może być wyższa niż 50 zł). Dodatkowym bonusem, jaki może otrzymać klient jest kwota 50 zł za ustanowienie polecenia zapłaty z Konta Godnego Polecenia na rachunek PGE.
Klienci korzystający z oferty dostają gwarancję ceny taryfowej aż do końca 2016 r. Przy czym, jeśli cena energii obniży się w tym okresie, obniżą się również ich rachunki. Jeśli cena wzrośnie w stosunku do dotychczasowej, Klienci otrzymają rekompensatę, czyli bonus równoważący wzrost ceny. Szczegóły oferty można znaleźć na stronie internetowej: www.energiawkoncie.pl.
- PGE Obrót stale poszerza wachlarz swoich ofert i jest otwarta na nowatorskie rozwiązania korzystne dla Klienta, stąd współpraca z Bankiem Zachodnim WBK. „Energia w koncie” to propozycja łącząca korzyści z posiadania konta i regulowania opłat za energię z tego rachunku. Należy podkreślić, że jest to również korzystna propozycja cenowa oferowana przez stabilnego i bezpiecznego sprzedawcę energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót.
Błażej Mika z Banku Zachodniego WBK zapewnia o dalszej współpracy z PGE Obrót S.A.
- W dalszej perspektywie chcemy rozszerzyć naszą propozycję o dodatkowe produkty, a być może skierować ją również do innych grup odbiorców – mówi Błażej Mika.
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót S.A. jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.