Zareklamuj swoją firmę


2012-06-27
Duże marki mają ten komfort, że posiadają spory budżet na promocję i reklamę. Mogą zlecać działania w tym obszarze najróżniejszym agencjom, które zajmą się tym w sposób kompleksowy i profesjonalny.

Kampanie w telewizji, radiu, prasie, sieci, na billboardach… - to wszystko sprawia, że marka jest coraz bardziej rozpoznawalna i coraz chętniej wybierana przez konsumentów. Co w taki razie z mniejszymi firmami, które dopiero zaczynają swoje działania na rynku i mogą pozwolić sobie na naprawdę minimalne wydatki reklamowe?

Na pewno można stwierdzić, że nie jest im łatwo. Konkurencja jest bardzo duża, a portfele klientów niestety nie są wypełnione pieniędzmi po brzegi. Ale wiadomo, że od czegoś trzeba zacząć, w tym przypadku powinno to być poinformowanie klienta o istnieniu na rynku. Przy niewielkim budżecie reklamowo – promocyjnym nie jest to zdecydowanie zadanie najłatwiejsze, ale możliwe. Dużą rolę odgrywa tutaj Internet, gdzie można w najróżniejszy sposób (wizytówki, fora internetowe, media społecznościowe) umieszczać informację o firmie. Innym istotnym obszarem są natomiast gadżety reklamowe. Klienci lubią dostawać prezenty i często to dzięki nim przekonują się do danej firmy. Poza tym gadżet, który mają ciągle pod ręką, przypomina im, że dana marka funkcjonuje na rynku. Spora część właścicieli firm i przedsiębiorstw decyduje się na reklamę na długopisach, czy innych drobnych upominkach, jednak okazuje się, że dużo skuteczniejsza może być odzież reklamowa. Nadruki na odzieży umożliwiają umieszczenie na koszulkach, czy innych elementach garderoby logotypu firmy. Ten jest widoczny zarówno dla osoby, która ma na sobie odzież reklamową, jak i dla osób, które przebywają w jej towarzystwie. W ten sposób poszerza się grono odbiorców komunikatu, a marka zostaje być kojarzona przez większą liczbę osób.

Nadesłał:

Selena86

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl