zentrada-barometr dla artykułów licencyjnych sierpień 2015
Disney nadal wyznacza trendy. Nowy temat licencyjny Minionki w bardzo krótkim czasie zepchnął na 2 miejsce dotychczasowego lidera, którym był Frozen (Kraina Lodu).
Barometr trendów zentrada analizuje wyszukiwania, kliknięcia i zachowania zakupowe na 8 europejskich platformach zentrada.network i dostarcza informacji na temat aktualnych trendów w sprzedaży hurtowej.
Wraz z premierą filmu Minionki w czerwcu rynek artykułów licencyjnych zmienił się diametralnie. Żółte jajogłowe stworzenia wyparły wieloletni hit jakim były produkty nawiązujące do baśni Frozen (Kraina Lodu) i to z dotychczas niespotykaną prędkością. Począwszy od sieci restauracji Mc Donald‘s poprzez prawie wszystkie sieci handlowe Minionki stały się symbolem dla wielu promocji lub przewodnim motywem w wielu asortymentach dziecięcych.
W handlu hurtowym online zentrada jest wiodącą europejską platformą handlową dla produktów licencyjnych. W szczególności niezależny handel dokonuje na zentrada krótkoterminowego zaopatrzenia w towar licencyjny mając dostęp do bardzo bogatej oferty asortymentowej prezentowanej przez wielu znaczących dostawców z całej Europy.
Tematy produktów licencyjnych nawiązują do znanych produkcji Disney‘a i skierowane są najczęściej do najmłodszych grup konsumentów.
Minionki są Spin-offem filmu „Jak ukraść księżyc“. W najnowszej produkcji mali żółci bohaterowie odgrywają role pierwszoplanowe. Poszukując przywódcy przeżywają wiele przygód i ratują ziemię przed bezwzględnymi złoczyńcami Scarlett O’Haracz i jej mężem.
„Wygląda na to, że Disney koordynuje swoje filmy i tematy licencyjne coraz bardziej profesjonalnie osiągając przez to większe sukcesy komercyjne”, stwierdza Ingo Schloo, prezes zentrada.network. „Jeszcze nigdy pojawienie się nowej treści w mediach i w handlu nie było tak nagłe i jednocześnie tak udane. Ten międzynarodowy sukces umożliwił Internet – i to zarówno w przypadku promocji jak i kanału sprzedaży“, komentuje dalej Ingo Schloo.
W ciągu ostatniej dekady zentrada rozwinęła się również w obszarze asortymentów licencyjnych do wiodącej europejskiej platformy handlowej B2B dla artykułów licencyjnych. „Bo gdzie indziej przedsiębiorcy uzyskają szybszy dostęp do najnowszych trendów handlowych, dostawców towaru, cen hurtowych i bezpośredniej realizacji zamówień dla aktualnych hitów sprzedażowych w asortymentach licencyjnych“ , argumentuje Ingo Schloo.
Platformy handlowe zentrada są dla wielu wiodących dostawców artykułów licencyjnych jak Setino, Max Fashion, Gatito, Diomercado, Lamaloli, Kiddy Stores i inni, platformą do realizacji transakcji hurtowych z odbiorcami w całej Europie. Oferta asortymentową towaru licencyjnego na zentrada składa się z ponad 20.000 pozycji obejmujących 60 tematów odnoszących się głównie do produkcji Disney’a. Dostawcy na zentrada realizują również drobne zamówienia hurtowe, oferując także mniejszym odsprzedawcom detalicznym atrakcyjne warunki zakupowe.
Komunikat prasowy można znaleźć również tutaj:
http://www.zentrada.pl/web/main_pressecenter.cfm/:var:menue:H10M
O zentrada.network
„Niezależne sklepy są bardzo blisko konsumenta... ale bardzo często daleko od najlepszych dostawców“. Rozwiązaniem tego problemu dla 400.000 przedsiębiorców jest zentrada.network wraz z platformami handlowymi zentrada i systemem realizacji transakcji handlowych TradeSafe.
Od 2005 roku sieć biur krajowych zentrada obejmuje takie kraje jak Niemcy, Polskę, Francję, Włochy, Hiszpanię, Holandię, Węgry i portal angielskojęzyczny. Tym samym międzynarodowa wspólnota kupiecka zentrada.network staje się pionierem i absolutnym liderem w realizowaniu transakcji handlowych o zasięgu europejskim.
W chwili obecnej około 1.000 europejskich importerów, producentów czy hurtowników oferuje w Shopach na zentrada ponad 300.000 artykułów, trendów i innych produktów markowych oraz towar wyprzedażowy z wszystkich grup towarowych obejmujących dobra konsumpcyjne.
Zintegrowany z platformami zentrada system realizacji zamówień i płatności TradeSafe umożliwia dokonanie i pełną realizację zamówień na towar skompletowany w koszykach, niezależnie od tego czy dostawca jest w kraju, czy też z zagranicy. Wszystkie transakcje objęte są ochroną kupującego B2B, co daje kupcom między innymi 100% gwarancję otrzymania towaru lub zwrot płatności.
Członkostwo na zentrada dla kupujących w opcji Basic jest w pełni bezpłatne i upoważnia do nieograniczonego dostępu do wszystkich europejskich dostawców oraz bezpłatną realizację zamówień poprzez TradeSafe.
Oprócz bezpłatnego członkostwa dostępne są również opcje płatne w wersji PREMIUM lub członkostwo FreeD! upoważniające do bezpłatnych dostaw towaru w całej Europie.
http://www.zentrada.pl
http://www.tradesafe.eu
Kontakt dla prasy:
zentrada.network
Bertold Görlich, menedżer zentrada.pl
Konsularna 1, 45-089 Opole
Tel.: 77 / 54 301 00
E-Mail: redakcja@zentrada.pl
Nadesłał:
zentrada
|