Zielony Tour de Pologne


Zielony Tour de Pologne
2010-07-15
Już wkrótce rozpocznie się 67. Tour de Pologne UCI ProTour. Tym razem promowany jest na ekoplakatach™, w 100% przetwarzalnych materiałach ekspozycyjnych Cityboard Media.

To już siódma edycja Tour de Pologne pod patronatem Cityboard Media. W tym roku po raz pierwszy wyścig będzie promować się nie tylko skutecznie, ale też ekologicznie.

EkoplakatyTM, na których drukowane są layouty reklamujące Tour de Pologne, wiesza się bez użycia wody i kleju. Po zużyciu można je przetworzyć na regranulat wykorzystywany w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie. Co ważne, ekoplakatTM gwarantuje również najwyższą jakość ekspozycji i odporność na niekorzystne warunki pogodowe. W tym roku Tour de Pologne to blisko 1250 kilometrów, 23 zespoły i ponad 180 kolarzy. Wyścig odbędzie się w dniach 1-7 sierpnia, w siedmiu etapach, pierwszy rozpoczyna się w Sochaczewie, ostatni kończy w Krakowie. Najdłuższy jest drugi etap - na trasie Rawa Mazowiecka - Dąbrowa Górnicza kolarze pokonają 2 sierpnia aż 240 km. W ostatnich dwóch latach kolarze startowali z Warszawy, ścigali się w województwach wschodnich, a kończyli trasę w Krakowie. Tym razem organizatorzy wybrali między innymi Śląsk. W Zagłębiu Dąbrowskim, na Górnym Śląsku i Śląsku Cieszyńskim zakończą się aż cztery z siedmiu zaplanowanych etapów. Reklama Tour de Pologne wydrukowana na ekoplakatachTM pojawiła się z początkiem lipca na kilkuset cityboardach o wymiarach 6x3 m w całej Polsce.

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.

Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl