Zimowa kuchnia Cukru Królewskiego
Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego.
Polacy uwielbiają „Słodkie gesty”
Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która po raz trzeci zawita do wybranych polskich miast. W listopadzie internauci zdecydowali, że w tym roku za słodkie gesty otrzymamy cieplutkiego gofra w: Szczecinie, Białymstoku, Łodzi i po raz trzeci w Krakowie. Pierwszych 500 życzliwych i serdecznych mieszkańców każdego z wymienionych miast, którzy przyjdą na spotkanie z ekipa gofrobusa, otrzyma też szablony do dekoracji cukrem pudrem. Słodki pojazd odwiedzi pierwsze z miast już 28-29 listopada, a pozostałe - w trzy kolejne przedświąteczne weekendy. Informacji o terminie i lokalizacji gofrobusa szukać można m.in. na: https://www.facebook.com/ZycieJestSlodkie. Okazję do skosztowania słodkości oprószonych cukrem pudrem będą mieli również klienci 30 wybranych sklepów wielkopowierzchniowych. Degustacje odbędą się w weekendy 12-13 oraz 19-20.12.2015.
www.zimowakuchnia.pl
Kolejnym elementem kampanii bożonarodzeniowej Cukru Królewskiego będzie promocja konsumencka, która potrwa od 1 do 20 grudnia 2015 r. W tym czasie każdy, kto zakupi dwa dowolne produkty tej marki (z wyłączeniem cukru białego 1 kg), będzie mógł otrzymać ściereczkę kuchenną z oryginalnym hasłem. Wyróżni ona kuchnię i z pewnością wywoła uśmiech na twarzach odwiedzających nas gości. Schemat jest niezwykle łatwy: po dokonaniu zakupu należy odwiedzić stronę www.zimowakuchnia.pl, odpowiedzieć na proste pytanie weryfikujące, wybrać wzór ściereczki, odesłać go wraz ze skanem lub zdjęciem paragonu pod wskazany adres i czekać na listonosza. Do rozdania jest aż 3 000 ściereczek kuchennych. Każdy konsument może dokonać dowolnej liczby zgłoszeń, dzięki czemu ma szansę otrzymać większą liczbę ściereczek.
Promocja konsumencka poza działaniami PR wsparta zostanie reklamą w mediach, która pojawi się m.in. w: kobiecych, kulinarnych i lifestylowych serwisach online, na internetowej platformie telewizyjnej – TVN Player, w wyszukiwarce internetowej Google oraz w prasie konsumenckiej.
Za działania z zakresu ATL, BTL oraz experiential marketing odpowiada dział client service agencji Havas Engage Warsaw. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Arena Media Communications. Za komunikację PR odpowiada krakowska agencja Open Media.