Zimowa promocja z Unilever w Chacie Polskiej


Zimowa promocja z Unilever w Chacie Polskiej
2010-12-07
Śnieżny Fiat Grande Punto oraz markowe ekspresy do kawy to nagrody czekające na uczestników akcji konsumenckiej „Zimowa Promocja Chaty Polskiej z Unilever”. Konkurs w sieci sklepów Chata Polska ruszył 6 grudnia. Za przygotowanie oraz kreację promocji odpowiada agencja LoboSystem.

Każdy, kto w terminie od 6 do 31 grudnia 2010 r. dokona zakupu promocyjnego produktu firmy Unilever ma szansę na wspaniałą wygraną. Wystarczy ułożyć  hasło promujące wybrane produkty Unilever. Promocją objęte są marki: Saga, Domestos, Dove, Amino, Knorr, Hellmann's, Delma, Cif, Kasia, Rexona, Axe, Rama, Lipton,  Timotei, Signal, Clear oraz Tortex. Zgłoszenia promocyjne dokonywane są drogą SMS-ową.

Z nadesłanych zgłoszeń jury konkursu wyłoni 26 autorów najlepszych odpowiedzi, spośród których zostanie wybrany laureat nagrody głównej, czyli samochodu Fiat Grande Punto. Pozostałe 25 osób w zimowe wieczory będzie mogło delektować się aromatyczną kawą przygotowaną w ekspresie marki Zelmer, który jest nagrodą II stopnia w konkursie. Lista nagrodzonych osób będzie dostępna od 4 lutego 2011 r. na stronie http://www.chatapolska.pl/.

Celem akcji jest  promocja produktów firmy Unilever oraz zbudowanie pozytywnego wizerunku sieci Chata Polska, jako miejsca, gdzie warto robić codzienne i świąteczne zakupy.  Konkurs będzie komunikowany poprzez materiały POS w sklepach oraz na stronie http://www.chatapolska.pl/.

Za organizację promocji, kreację materiałów promocyjnych oraz koordynację przebiegu konkursu odpowiada agencja marketingu bezpośredniego i relacyjnego LoboSystem. „Zimowa Promocja Chaty Polskiej z Unilever" to kolejne wspólne przedsięwzięcie LoboSystem i sieci Chata Polska.

Nadesłał:

LOBOSYSTEM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl