Złote Godło Trusted Brand 2009 dla Volkswagena


Złote Godło Trusted Brand 2009 dla Volkswagena
2009-05-02
Dziewiąta edycja badania European Trusted Brands rozstrzygnięta! W kategorii Samochód, czytelnicy Reader's Digest największym zaufaniem obdarzyli markę Volkswagen, przyznając jej Złote Godło Trusted Brand 2009. W badaniu wzięli udział przedstawiciele 16 krajów, w tym mieszkańcy Polski.

Wyróżnienie jest niezwykle wartościowe dla Volkswagena - od zawsze opinia klientów była dla marki najważniejszym wyznacznikiem sukcesu.

Badanie odbywa się drogą pocztową, polega na rozesłaniu ankiet z zapytaniem o to, jakie marki są godne zaufania oraz o to, czym konsumenci kierują się przy wyborze marki produktu. Badanie przeprowadzono w całej Europie we wrześniu i październiku 2008 roku. Łącznie rozesłano 312 705 ankiet w całej Europie, w Polsce - 10 000. Ankietowanych wyłoniono z bazy klientów Reader's Digest. Dobrano ich tak, by profil respondentów obrazował rzeczywisty przekrój demograficzny każdego kraju.

Europejczycy wybierali swoje ulubione marki spośród 20 ogólnoeuropejskich i 12 lokalnych kategorii. Volkswagen okazał się najlepszy w kategorii Samochód; inne kategorie to np. urządzenia AGD, komputery, banki, telewizja, biura podróży, czy firmy internetowe. Każdą markę oceniano w czterech kategoriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i znajomość potrzeb klienta.

Uroczysta gala, na której przedstawiciel marki Volkswagen odebrał statuetkę, odbyła się 21 kwietnia 2009 r. w Warszawie.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl