Złote Misie Haribo Produktem Roku 2010


Złote Misie Haribo Produktem Roku 2010
2010-03-16
Kultowe żelki Złote Misie po raz kolejny zyskały uznanie polskich konsumentów, zdobywając tytuł „Produkt Roku Innowacja 2010”. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie wyników ogólnopolskich badań, przeprowadzonych przez TNS OBOP.

Sondaż miał za zadanie wyłonić produkty, które dostarczają konsumentom najwięcej satysfakcji i zadowolenia z użytkowania.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 4 marca 2010 roku w warszawskim Teatrze Kamienica, już po raz szósty ogłoszono zdobywców tytułu „Produkt Roku”. Wśród laureatów – wyłanianych na podstawie opinii konsumentów znalazły się żelki Haribo Złote Misie. Nagroda to kolejny dowód uznania dla legendarnego produktu firmy Haribo, który od lat cieszy się zaufaniem zarówno młodszych, jak i starszych konsumentów. Tradycyjna receptura Złotych Misiów, oparta wyłącznie na naturalnych barwnikach i aromatach została wzbogacona o dodatek fruktozy, czyli naturalnego cukru prostego znajdującego się w owocach – gwarantującego zdrową słodycz.

Wyróżnienie „Produkt Roku" przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania TNS OBOP, w którym w tym roku udział wzieło aż 5000 konsumentów. Do tegorocznej edycji konkursu przystąpiło 70 producentów z ponad 100 produktami. Do rywalizacji stanęły artykuły nowe lub unowocześnione, wprowadzone na rynek w okresie pomiędzy 1 października 2008 a 30 września 2009 roku.

„Tytuł Produkt Roku – Innowacja 2010“ dla żelków Haribo Złote Misie jest dla nas niezwykle cenny, ponieważ przyznawany jest przez samych konsumentów – mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. „To kolejny dowód na to, że Polacy docenili najwyższą jakość oraz wyjątkowy smak żelków Złote Misie, których receptura oparta jest wyłącznie na naturalnych składnikach. Śledząc najnowsze trendy oraz spełniając oczekiwania konsumentów, zadbaliśmy o to, aby Złote Misie zawierały tylko naturalne wyciągi z owoców i roślin (np. np. ekstrakt z drzewa karobowego), a dzięki dodatkowi fruktozy gwarantowały naturalną słodycz, jednocześnie nie zawierając tłuszczu. Zdobyte wyróżnienie, jest potwierdzeniem słuszności decyzji podjętej przez Dr. Hansa Riegla w 1922 r. Wtedy po raz pierwszy konsumentom zostały przedstawione Złote Misie. Na przestrzeni prawie 90 lat zmieniały się opakowania, kolory, a nawet delikatnie modyfikowano kształt słynnych żelkowych misiów. Jedno pozostawało jednak niezmienne – receptura, dzięki której produkt stał się kultowy. Do grona jego wielbicieli należą: ostatni cesarza Niemiec - Wilhelm II, noblista Albert Einstein oraz były kanclerz RFN Konrad Adenauer. Misie są tak lubiane, że w 18 fabrykach Haribo na świecie produkuje się ich ponad 80 milionów dziennie! ”– dodaje Maria Kochalska.

Tytuł „Produkt Roku – Innowacja 2010” otrzymały również żelki Fruity Busii, będące połączeniem puszystej pianki i smakowitego żelka z intensywnie owocowym nadzieniem oraz żelki Haribo Grapefruit,  w kształcie kawałków owoców obtoczonych w kwaśnej posypce.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl