Złoty Laur Klienta dla kostek Libet


Złoty Laur Klienta dla kostek Libet
2010-10-25
Kostki brukowe Libet kolejny raz znalazły się na szczycie w wynikach największego sondażu konsumenckiego. Podobnie jak roku ubiegłym zajęły pierwsze miejsce w dwóch najważniejszych dla siebie kategoriach: "Kostka brukowa" i "Dekoracyjna kostka brukowa"

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Ten zakrojony na dużą skalę plebiscyt, od kilku lat wskazuje produkty i usługi cieszące się największą popularnością odbiorców. O wyborze zwycięzców konkursu, jak co roku, zadecydował ogólnopolski sondaż marek, produktów i usług oraz głosowanie internautów i czytelników „Rzeczy o Biznesie” - dodatku do „Rzeczpospolitej”.

- Bardzo cieszy nas ta nagroda, zwłaszcza, że wyróżnienia te są tak naprawdę rekomendacją konsumenta – mówi Małgorzata Barańska, dyr. marketingu w Libecie - Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują tu sami klienci, dlatego wartość tego godła jest naprawdę znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku, wskazując produkty najlepiej znane i najwyżej cenione. Cieszymy się, że klienci doceniają funkcjonalność i trwałość naszych produktów, ale również dbałość o wyjątkową estetykę otoczenia, jakie można dzięki nim uzyskać.

To już trzeci „Złoty Laur Klienta” jakim klienci uhonorowali produkty sygnowane marką Libet. Wcześniej po to prestiżowe wyróżnienie firma otrzymała w 2009 i 2007 roku.

Nadesłał:

nota bene

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl