Złoty Laur Klienta i tytuł Grand Prix dla sieci salonów komputerowych Sferis


Złoty Laur Klienta i tytuł Grand Prix dla sieci salonów komputerowych Sferis
2013-04-09
Ogólnopolska sieć salonów sprzedaży urządzeń IT, RTV/AGD Sferis została laureatem konkursu Laur Klienta 2013 w kategorii Sklepy Komputerowe. Firma Sferis otrzymała oprócz wyróżnienia Złoty Laur Klienta również godło Grand Prix.

Ranking Laur Klienta jest jednym z największych programów konsumenckich w naszym kraju. Jego celem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Zakrojony na ogólnopolską skalę konkurs przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań, a mianowicie które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie i cieszą się największym zaufaniem klientów.

 

- Nagrody przyznawane przez samych klientów mają dla nas wyjątkowe znaczenie, bo mówią
o zaufaniu do firmy osób, które na co dzień korzystają z naszych usług
komentuje Michał Iwanciw, Prezes Zarządu Sferis Sp. z o.o. W codziennej pracy stawiamy na dialog z klientem, nasi eksperci chętnie udzielają cennych wskazówek kupującym, dokładnie objaśniając działanie każdego urządzenia. Przyznanie sieci salonów komputerowych Sferis tytułu Laur Klienta po raz czwarty świadczy o tym, że nasze starania w dostarczaniu klientom najwyższych usług są widoczne
i doceniane przez odbiorców –
dodaje M. Iwanciw, Prezes Zarządu Sferis Sp. z o.o.

  Wyniki tegorocznej edycji plebiscytu Laur Klienta opracowano na podstawie rezultatów głosowania przeprowadzonego podczas sondowania telefonicznego, ale także za pośrednictwem witryny internetowej www.laur-konsumenta.pl oraz poprzez zamieszczenie sond na portalach branżowych oraz serwisach tematycznych jednej z największych spółek medialnych w Polsce.

Nadesłał:

Sferis Sp. z o.o.
http://sklep.sferis.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl