Złoty Patrol wyrusza na stołeczne ulice
W listopadzie, Złote Tarasy ruszają z akcją pt. „Złoty Patrol”, która ma na celu zaangażowanie klientów – w szczególności pracowników firm w pobliżu centrum handlowego, w całkowicie nowy wymiar zakupów i spędzania wolnego czasu.
Nowa kampania Złotych Tarasów stawia na nowoczesność i zdecydowanie wyprzedza innowacyjnością inne centra handlowe. Organizatorzy nowej koncepcji spędzania wolnego czasu chcą wykorzystać zalety, jakie płyną z lokalizacji centrum – jest ona bardzo często po drodze wielu pracujących osób. Odwiedzający mogą nie tylko załatwić swoje sprawy, zrobić zakupy, wypić kawę czy zjeść lunch, ale też odprężyć się biorąc udział
w przygotowanych, nowych atrakcjach.
Główną grupą docelową są pracownicy pobliskich biur, którzy poprzez szereg akcji promowanych przez grupy animatorów w futurystycznych strojach będą zachęcani do aktywnego udziału w grze „Złoty Tomasz”. Polega ona na zbieraniu wirtualnych monet
i specjalnych ofert najemców, które po zakończeniu gry będą dostępne do zrealizowania w Złotych Tarasach. Akcja gry toczy się na każdym piętrze Złotych Tarasów. Im wyższe piętro, tym bardziej zaawansowany poziom gry. Ci, którzy przejdą grę w jak najkrótszym czasie, wygrywają i tym samym mogą liczyć na szereg nagród od organizatora zabawy
w postaci kart podarunkowych. Punktem kulminacyjnym projektu „Zloty Patrol” będzie „Złota impreza” w Hard Rock Cafe w Złotych Tarasach, na którą zaproszenia otrzymają najlepsi gracze „Złotego Tomasza”.
Złote Tarasy jednocześnie będą prowadzić działania na Facebooku. Każda osoba, która opublikuje wspólne zdjęcie z członkami „Złotego Patrolu”, oznaczy je #ZłotyPatrol i zyska największą liczbę polubień, może liczyć na karty upominkowe do wykorzystania w centrum.
To pierwsza edycja gry „Złoty Tomasz”, która będzie rozwijana wraz z pojawiającymi się nowościami w Złotych Tarasach. Jest ona także przeznaczona do poszerzenia
i pogłębienia współpracy z najemcami centrum w celu np. silniejszego wsparcia projektów specjalnych lub akcji rabatowych.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|