Zmiana logotypu kultowej marki K2


Zmiana logotypu kultowej marki K2
2009-02-26
Kultowa wśród miłośników motoryzacji marka K2 zdecydowała się na lifting logotypu sygnującego wszystkie produkty. Nowy logotyp zdobi opakowania od drugiej połowy 2008 roku.

Zmiana logotypu wiąże się także z pracami nad repozycjonowaniem marki.

Chcemy, by kosmetyki samochodowe K2 były marką znaną każdemu miłośnikowi motoryzacji  w Polsce. Odświeżyliśmy logotyp, ponieważ chcemy pokazać że rozwijamy się i otwieramy na nową wiedzę. Tak jak i nasze produkty - tłumaczy Magdalena Kwiatkiewicz, specjalista ds. marketingu z firmy Melle.

Zmiana produktów wiąże się także z koniecznością zmiany wszystkich opakowań. Niewątpliwie było to trudne doświadczenie, ponieważ mamy bardzo rozbudowane  i kompleksowe portfolio produktów. Na szczęście efekt w pełni nas satysfakcjonuje - dodaje Magdalena Kwiatkiewicz.

Produkty K2 w nowych opakowaniach są już dostępne  w sklepach.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl