Zmiany w dziale Client Service Ogilvy Interactive
Nowym account managerem w Ogilvy Interactive została Jolanta Kaczmarek. W dziale Client Service zastąpi Tomasza Tomalę.
Jolanta Kaczmarek przeszła z agencji Interactive Solutions. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientem globalnym - firmą Procter&Gamble. Pracowała m.in. dla marek takich jak: blend-a-med., Oral-B, 3D White, Discreet, Crest, czy Beinggirl. Dużą zaletą nowej osoby w dziale client service Ogilvy Interactive jest także doświadczenie w prowadzeniu projektów 360 stopni. W poznańskiej Agencji – minima.pl obsługiwała i prowadziła wszelkie działania social, ATL i BTL m/In.: dla marki VOX.
Jolanta Kaczmarek odpowiedzialna jest za bieżącą obsługę projektów realizowanych przez Ogilvy Interactive i w jej ramach proponowanie i wdrażanie nowych, optymalnych rozwiązań służących rozwojowi projektów i klientów zgodnie z ich potrzebami biznesowymi. Kaczmarek jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wolny czas spędza na lekturze książek biograficznych i podróżniczych. Jest wielką wielbicielką twórczości Woody’ego Allena. Jeśli może, wyjeżdża uprawiać snorkeling w egzotycznych krajach.
Ogilvy Interactive specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji e-marketingowej realizując skuteczne działania w zakresie strategii, kreacji i produkcji. Klientami Ogilvy Interactive w Polsce są m.in. IBM, Castrol, Link4, Bank BPH, MetLife Amplico, BAT, Chiquita, Motorola, Néstle. Ogilvy Interactive posiada w swojej strukturze dom mediowy Neo@Ogilvy, które zajmuje się planowaniem i zakupem mediów.
W Polsce Ogilvy Interactive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz Ogilvy Interactive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem. Ogilvy Interactive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.