Zmiany w mail-media


2011-10-17
Od października br. dom mediowy mail-media zmienił swoją strukturę oraz powiększył zespół pracowników.

W ramach domu mediowego mail-media zostały utworzone dwa działy – jeden obsługujący klientów bezpośrednich, drugi agencyjnych (domy mediowe, agencje interaktywne i agencje reklamowe). „Taki podział pozwoli nam na bardziej efektywną obsługę oraz dostosowanie się do indywidualnych potrzeb obu grup” - mówi Jarosław Nowak, brand manager mail-media.

W październiku do zespołu mail-media dołączyła Milena Stańczak i objęła stanowisko junior on-line media planner. Stańczak jest absolwentką socjologii w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Karierę zawodową rozpoczęła na stanowisku młodszego analityka w firmie MERCER Human Resource Consulting. Przez ostatnie lata współpracowała z lifestyle’owym magazynem TRENDY art of living, gdzie odpowiadała za marketing, traffic oraz komunikację on-line.

 

O firmie:

Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy  do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych.  W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponadwww.mail-media.pl, https://www.facebook.com/mailmedia 

Kontakt dla mediów:
 
Agata Górnicka, Triple PR
ul. Leszno 8 lok. 28, 01-192 Warszawa
22 216 54 20
agata.gornicka@triplepr.pl, www.triplepr.pl 

Nadesłał:

nina.biadun@triplepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl