Znajdź swój ideał. Dołącz do ambasadorek marki Triumph!
„Gdy go znajdujesz, to od razu wiesz, że to on. Twój Ideał” – twierdzą ambasadorki marki Triumph, bohaterki kampanii #FindTheOne, #ZnajdźSwójIdeał. Zgadzasz się z nimi? Pozwól nam się odnaleźć, znajdź swój Ideał i dołącz do ambasadorek marki Triumph.
Razem z nami wspieraj rzesze kobiet, pragnących znaleźć swój Ideał!
Zapraszamy do udziału w konkursie, w którym spośród internautek i miłośniczek marki Triumph wybierzemy jej ambasadorki na 2015 rok. Konkurs odbywa się w specjalnie zaprojektowanej aplikacji na Facebooku.
„Celem tegorocznych działań jest podkreślenie roli konsumentek, które od zawsze były dla nas największą inspiracją". - Tak o akcji mówi Ewa Sydor, Head of Brand, Triumph Region East. - „Klub ambasadorek jest naturalnym krokiem w zacieśnianiu dialogu marki z klientkami, prowadzonego w ramach globalnej kampanii Znajdź swój Ideał. Jest także idealnym narzędziem, za pomocą którego możemy wesprzeć nasze klientki w wyborze ich Ideału."
W ramach akcji poszukiwawczej chcemy wyłowić spośród internautek i naszych fanek wyjątkowe miłośniczki Triumpha, które zaprosimy do współpracy. Wybrane w konkursie ambasadorki będą regularnie otrzymywały perfekcyjnie dopasowaną bieliznę, wybraną z aktualnej kolekcji Triumph.Ich zadaniem będzie testowanie bielizny oraz dzielenie się swoimi doświadczeniami i opiniami na jej temat w kanałach marki.
W celu dokonania wyboru ambasadorek przygotowaliśmy aplikację zgłoszeniową z zadaniem konkursowym. Uczestniczki eliminacji poprosimy o podzielenie się swoimi wymaganiami względem ich Ideału. Nagrodą jest spotkanie z ekspertką brafittingu i doskonale dopasowana bielizna, a także uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez markę Triumph.
Ambasadorki pomogą odnaleźć swój Ideał kobietom w Polsce, w Rosji i na Węgrzech. Pomysł działań powstał w polskim zespole regionalnym Triumph. Jego przygotowanie oraz koordynację powierzyliśmy agencji Think Kong, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Triumph w mediach społecznościowych w Polsce i innych krajach regionu. Zespół Think Kong odpowiada zarówno za strategię, jak i realizację prac związanych z kampanią.
Nadesłał:
kmatyjuk
|