Znamy Najlepszych w Intranetach i Komunikacji Wewnętrznej w Polsce!
ING Usługi Finansowe, Urząd Miejski w Gliwicach, Kompania Piwowarska i VB Leasing Polska to zwycięzcy pierwszego w Polsce Konkursu INTERNALE 2010 na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną.
Uroczysta Gala Konkursu INTERNALE 2010 zdecydowanie potwierdziła, że nadszedł czas, aby głośno mówić o Komunikacji Wewnętrznej i Intranetach, promując równolegle ludzi, którzy stoją za sukcesem organizacji. Kolejna edycja
Konkursu INTERNALE z pewnością odpowie na rosnące potrzeby rynku, stając się swoim miejscem wymiany podglądów, praktyk i wiedzy w formie pierwszego w Polsce Kongresu Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów. Zależy nam również na merytorycznym rozwoju branży, dlatego powołaliśmy Kapitułę Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów, do której serdecznie zapraszamy tegorocznych zwycięzców, którzy zasiądą w Jury przyszłym roku - podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny INTERNALE 2010.
Po raz pierwszy w Polsce prestiżowe statuetki INTERNAL 2010 zostały przyznane następującym podmiotom:
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
VB Leasing Polska S.A. za Intranet VBnet - werdykt Jury: „za wzorcowo przeprowadzone wdrożenie, duże zaangażowanie zespołu oraz uwzględnienie komunikacji dwustronnej w małym przedsiębiorstwie"
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
ING Usługi Finansowe S.A. za Zawsze świeży Intranet - relaunch Intranetu w ING Usługi Finansowe S.A. - werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji, wdrożenie funkcjonalności usprawniających codzienną pracę oraz pomysłowość we wdrożeniu"
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
Urząd Miejski w Gliwicach za Portal Intranetowy Miasta Gliwice - werdykt Jury: „za zaangażowanie zespołu, przemyślaną strategię oraz zrealizowanie projektu w całości własnymi zasobami"
Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
Kompania Piwowarska za projekt Portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej - Małe Piwo - werdykt Jury: „za efektywność zastosowanych rozwiązań, innowacyjność projektu i wysokie zaangażowanie zespołu"
Największa Innowacja w Intranetach
Kompania Piwowarska za projekt Archeo - projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations - werdykt Jury: „za interdyscyplinarne i niekonwencjonalne podejście do wykreowania innowacji, wykorzystanie prekursorskich metod oraz nietypową formę promocji"
WYRÓŻNIENIA:
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
Budlex Sp. z o.o. za Intranet Spółki Budlex - werdykt Jury: „za przedsiębiorczość, docenienie Intranetu i Komunikacji w małej organizacji oraz efektywność narzędzia"
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
Grupa Allianz Polska za Intranet Grupy Allianz Polska - werdykt Jury: „za nowoczesny portal intranetowy, nietuzinkowe moduły, przyjazną strukturę oraz wysokie zaangażowanie kadry kierowniczej"
Sanofi Aventis za Intranet Sanofi Aventis - werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych technologii, wysoką integrację z innymi systemami oraz szeroką promocję Intranetu"
Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej
Accenture Services za Accenture Strategic Communications Matrix 2010 - werdykt Jury: "za kompleksową strategię komunikacji wewnętrznej, aktywną rolę kadry menedżerskiej oraz uwzględnienie feedbacku"
Leroy Merlin za Audyt Komunikacji Wewnętrznej i Strategia Rozwoju Intranetu jako kluczowego narzędzia Komunikacji Wewnętrznej - werdykt Jury: „za dużą efektywność strategii, umiejętność zaangażowania zarządu i dyrekcji oraz dobrą metodykę projektową"
Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
Bank Pekao S.A. za projekt Rozmowy o stresie - werdykt Jury: „za nowatorskie rozwiązanie udrażniające kanał dwustronnej komunikacji wewnętrznej"
Bank Pekao S.A. za projekt Rzecznicy Karty Zasad - Gwarancja działania systemu Sprawiedliwości z kartą zasad - werdykt Jury: „za pracę u podstaw, możliwość wypowiedzenia na głos swojego zdania oraz wzmocnienie komunikacji dwukierunkowej między Pracownikiem a Kierownictwem"
Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu
Zespół Działu Zarządzania Informacją w Pionie Obsługi Klienta PTK Centertel - werdykt Jury: „za przemyślaną, wielowątkową edukację i promocję końcowego użytkownika oraz za pracę zespołową pod kierownictwem Pana Ireneusza Podwojskiego"
Największa Innowacja w Intranetach
Urząd Miejski w Gliwicach za projekt Portal Intranetowy Miasta Gliwice - werdykt Jury: „za wprowadzenie do Portalu Intranetowego Miasta nowego modułu zamówień publicznych oraz dbałość o podnoszenie innowacyjności w administracji publicznej"
Bank Pekao S.A. za projekt Czaty w Banku Pekao S.A - werdykt Jury: „za usprawnienie dwustronnej komunikacji Pracownicy-Kadra Zarządzająca oraz nacisk na pozyskanie informacji zwrotnej od pracowników"
Analizując rynek oraz biorąc pod uwagę wysoki poziom zgłoszeń w Konkursie INTERNALE 2010 prognozujemy, iż branża komunikacji wewnętrznej i Intranetów, projekty i budżety będą utrzymywały dynamikę 20% w skali roku. Na dzisiejszym etapie jednak zasadniczo ważniejszym wskaźnikiem jest jakość realizowanych projektów. Zarządy firm coraz częściej zauważają korzyści biznesowe, płynące z prawidłowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w swojej organizacji dlatego definiując budżety coraz częściej projekty poprzedzają Audytem Komunikacji Wewnętrznej i Audytem Intranetu - mówi Aleksander Sala.
INTERNALE 2010 to pierwszy w Polsce konkurs, którego głównym celem jest promowanie specjalistów oraz projektów z dziedziny Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.
Organizatorem Konkursu są Intranety.pl, pierwszy polski portal Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Audytorem Konkursu jest Firma Doradcza KPMG. Patronat Merytoryczny objęły: Business Centre Club, Akademia Leona Koźmińskiego, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Institute for International Research. Patroni Medialni to: Infor Ekspert, Personel i Zarządzanie, Nowoczesna Firma, Mediarun.pl, Medialink.pl, HRK.pl, GoldenLine, PRoto.pl, NetShare.pl i StepStone. Sponsorem Głównym Konkursu jest KOLIBRO Intranet & BPM Experts. Sponsorzy Konkursu: Microsoft, Fotografowie.com, Grolsch i pracownia florystyczna Studio Atamaris.
Intranety.pl to pierwszy w Polsce portal, którego głównym celem jest rozwój branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz definiuje standardy rynku. Zawiera artykuły, porady, studia przypadków oraz informacje z kraju i ze świata na temat Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem jest działalność edukacyjna promująca dobre praktyki w zakresie Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej.
Intranety.pl to także miejsce spotkań ludzi reprezentujących rynek Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Skupia menedżerów komunikacji wewnętrznej, redaktorów i administratorów systemów intranetowych, pracowników działów HR i PR oraz szefów organizacji odpowiedzialnych za sprawną komunikację i zarządzanie.
Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Sosińska
Manager Projektu INTERNALE 2010
Tel. 607 506 126
Tel. 022 251 22 96
katarzyna.sosinska@intranety.pl
Nadesłał:
katarzyna.sosinska@kolibro.com
|