Zostań w domu! Przekonuje Going. - wiodący przewodnik kulturalny i bileteria


2020-03-16
Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19. W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.
Codziennie polecamy tysiącom ludzi, gdzie wybrać się na miasto, jednak w sytuacji pandemii koronawirusa - dbanie o siebie i najbliższych jest najważniejsze - dlatego na ten moment całkowicie zmieniamy sposób, w jaki się komunikujemy. Wierzymy, że wkrótce wszystko wróci do normy i znów będziemy mogli czerpać garściami z oferty kultury i rozrywki miejskiej. Jednak teraz nie na to czas. Dla branży to wielki cios, ale wypatrujemy poprawy sytuacji, by wesprzeć ze zdwojoną siłą organizatorów i właścicieli lokali - wyjaśnia Anna Maria Żurek, COO Going.

Na pierwszy rzut oka, to działanie wydaje się paradoksalne dla firmy, która żyje ze sprzedaży biletów na wydarzenia, jednak jest w tym głęboki sens. Nasz dział Obsługi Klienta rozmawia codziennie z tysiącami osób, które są pełne niepewności. Uznaliśmy, że troska o imprezowiczów i ich bliskich jest dla nas najważniejsza. Dlatego ważny jest dla nas komunikat - zostańcie w domu, przeczekajmy to wspólnie. Jesteśmy z Wami – dodaje Anna Maria Żurek.

Nie ruszaj w miasto! Spędzaj czas aktywnie w domu

Going. nie tylko sprzedaje bilety, ale także doradza, gdzie wyjść na miasto, mając zaufaną grupę tysięcy odbiorców, którzy codziennie korzystają ze strony i aplikacji. W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.

Cały zespół Going., pracuje poza biurem, chce się odnaleźć w nowej sytuacji i pomóc wszystkim - dlatego redakcja będzie podpowiadać pomysły aktywności, które można robić w domu. Muzyka, filmy, seriale, quizy, gry, zabawy z dziećmi. Jesteśmy Going., ale w tej sytuacji nie boimy się być #NOTGoing. Naszą misją będzie zawsze podpowiadanie - co ze sobą zrobić. Jeżeli nie możemy wyjść na miasto - spędzajmy aktywnie czas w domu - przekonuje COO Going.

W ramach akcji okraszonej tym hashtagiem bileteria będzie między innymi publikować serię artykułów, z których będzie się można dowiedzieć się, jak w interesujący sposób spędzić czas w domu, zamiast wychodzić na miasto. Już teraz na blogu można przeczytać pierwszy tekst, a w nim serię porad i pomysłów na domowe aktywności.  

W najbliższych dniach pojawią się kolejne materiały - nie zabraknie rekomendacji pozycji książkowych, filmowych, gamingowych czy jedzeniowych. Ponadto w kanałach social media Going. rozpoczął się już pierwszy konkurs z nagrodami- #NOTGoing. with kids, aktywizujący rodziny i zachęcający je do spędzania wspólnie czasu w domu.

Going. wraz z redakcjami magazynów Poptown, newonce, Noizz i Brief angażuje się również w akcję #zostajewdomu, która ma na celu szerzenie społecznej świadomości na temat profilaktyki, higieny i pozostawania w swoim mieszkaniu w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa.

Zakupione bilety

Wzmocniony dział Obsługi Klienta Going. dokłada również wszelkich starań, żeby jak najszybciej zwrócić środki wszystkim, którzy kupili bilety na odwołane wydarzenia i odpowiedzieć na wiadomości od klientów. Jednocześnie bileteria stara się zachęcać do wstrzymania się ze zwrotem biletów na przeniesione wydarzenia, w tym szczególnie na cieszące się ogromnym zainteresowaniem koncerty artystów takich jak: Taco Hemingway, Bass Astral x Igo, czy PRO8L3M, w przypadku których ponowne zdobycie wejściówek może okazać się trudne.  

Zwroty biletów to cios nie tylko w samą bileterię, ale także organizatorów wydarzeń, którzy zainwestowali w produkcję, booking artystów i teraz zostają z niczym. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi partnerami i na bieżąco szukamy rozwiązań, które pomogą nam pokonać ten kryzys. W historii branży jeszcze nie było tak trudnej sytuacji. Nieodzowne jest tutaj doświadczenie i możliwości Grupy Empik, której jesteśmy częścią - tłumaczy Anna Maria Żurek.

Nadesłał:

Madogz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl