Zwiększ sprzedaż i umocnij relacje z klientami


2012-11-19
Firmy Microsoft i XPLUS zapraszają na cykl bezpłatnych warsztatów online z zakresu możliwości systemu CRM w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

Już 27 listopada odbędzie się pierwsze z czterech spotkań online, organizowanych przez firmy Microsoft i XPLUS, którego tematem przewodnim będzie zarządzanie portfelem klientów. Następne warsztaty odbędą się w dniach 29 listopada oraz 4 i 6 grudnia. Będą one kolejno poruszały następujące zagadnienia: „Jak efektywnie zarządzać sprzedażą i marketingiem", „Obsługa klienta" oraz „Licencjonowanie i wdrożenie".


Udział w warsztatach jest bezpłatny. Są one skierowane do kadry menedżerskiej, a ich głównym założeniem jest pokazanie sposobów na zwiększanie sprzedaży poprzez budowanie relacji z klientami przy wykorzystaniu funkcjonalności Microsoft Dynamics CRM 2011, Microsoft Office 365, Microsoft SharePoint 2010, Microsoft Exchange oraz Microsoft Lync 2010.

Uczestnicy spotkań dowiedzą się m.in. jak budować i zarządzać portfelem klientów, w jaki sposób zwiększyć marżę wykorzystując budowanie lojalności klientów, jakie możliwości daje platforma Microsoft Dynamics CRM w zakresie wsparcia procesów pozyskiwania i obsługi klientów, a także jak należy przygotować się do wdrożenia systemu klasy CRM, w jaki sposób wyznaczać cele wdrożenia, jak sprzedawać usługi i zarządzać procesem ich realizacji oraz czy rozwiązania w chmurze się opłacają.

Aplikacje biznesowe często są postrzegane jako zbyt drogie i przez to niedostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo, pracownikom wydaje się, że ich wdrożenie zajmuje wiele czasu i jest pracochłonne - na seminarium przekonają się jednak, że to nie zawsze musi być prawdą.

„Chcemy obalić ten mit, prezentując rozwiązania dostępne w chmurze oraz sposoby sprawnego wdrażania realizowanego sprawdzoną metodologią Microsoft Sure Step - Rapid" -  komentuje Szymon Świątek, Solution Consultant, XPLUS SA. „Mogę zapewnić, że dysponując szeregiem gotowych rozwiązań, wspierających różne obszary biznesu, takie jak sprzedaż, marketing, obsługa klienta, wynajem maszyn, web marketing, portal dla klientów i partnerów czy kreator dokumentów, możemy zagwarantować realizację pełnego wdrożenia w maksymalnym czasie 30 dni" - dodaje.  

Na webinarium zostanie zaprezentowana metodologia wdrożenia Microsoft Sure Step - Rapid, która znacząco skraca czas i zmniejsza koszt wdrożenia systemu. Co więcej, metoda ta pozwala już na etapie analizy procesów biznesowych przedsiębiorstwa przedstawić niemalże gotowy system. Następnie przygotowana zostaje dokumentacja wprowadzonych modyfikacji, migracja danych, szkolenia, a na końcu start produkcyjny. 

Uczestnicy spotkania poznają metodologię wdrożenia rozwiązania CRM, polegającą na uruchomieniu systemu najbardziej zbliżonego do standardu „out of the box". Pozwala to zoptymalizować czas i koszt wdrożenia, zredukować koszty eksploatacji systemu, zaplanować jego rozwój w kolejnych latach oraz zapewnić szybki zwrot z inwestycji ROI.

„Sprzedaż i obsługa klienta to trudne obszary do zarządzania. Chcemy pokazać uczestnikom webinariów, że można jednak efektywnie nimi zarządzać przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi informatycznych" - mówi Monika Burdach, Business Solutions Marketing Manager, Microsoft. „Oferowane przez nas rozwiązania to nie tylko technologia, lecz też także pewna koncepcja biznesowa, nieodzowna w zarządzaniu obszarami i wydajnością firmy" - podsumowuje.  

Na webinaria można zarejestrować się poprzez stronę  http://www.warsztaty.xplus.pl/news/index.html oraz za pośrednictwem profilu Microsoft Dynamics CRM na Fecebooku https://www.facebook.com/MicrosoftDynamicsCRM.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 8 oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzecz bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu
z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

 

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl