Życiowe rekordy z marką WIŚNIOWSKI – Be The Winner
Blisko 1400 biegaczy, 10 kilometrów zbiegu z Krynicy do Muszyny i nieskończone pokłady radości na mecie – tak podsumować można bieg Życiowa Dziesiątka, którego sponsorem była firma WIŚNIOWSKI.
Dzięki sponsorowi tego dnia każdy, kto dobiegł do mety poczuł się
zwycięzcą.
Firma WIŚNIOWSKI od samego rana zagrzewała zawodników do walki. Wszyscy biegacze
otrzymali koszulki z logotypem sponsora i jego głównym przesłaniem: Be The Winner. Tym
hasłem producent bram, drzwi i ogrodzeń pragnął zachęcić sportowców do podejmowania
wyzwań, a kibiców do spróbowania swoich sił w sportowej rywalizacji. Na stoisku sponsora
kibice i biegacze mogli zrobić sobie pamiątkowe, „zwycięskie” zdjęcie.
Na główne nagrody mogli liczyć zwycięzcy biegu. Kibice, czekający na mecie w Muszynie, byli
świadkiem pięknej walki o złoto między Cherutichem Nelsonem a Szymonem Kulką.
Ostatecznie to Kenijczyk był góra, wyprzedzając Szymona o 1,20 sek. Przebiegnięcie dystansu
10 kilometrów zajęło mu tylko 28 min i 50 sek. Wśród kobiet pierwsza na mecie zameldowała
się Viktoria Pogozielska z czasem 33:22,50 sek. Życiowa Dziesiątka była tez częścią mistrzostw
Polski w Biegach Ulicznych na 10 km. W tej klasyfikacji najlepszy był Bogdan Dziuba, który
pokonał trasę w 32:36,00 sek.
Życiowa Dziesiątka to najchętniej wybierany bieg podczas całego Festiwalu Biegów w Krynicy
Zdroju. Pochyła trasa pozwala biegaczom pobić swoje życiowe rekordy, a dodatkowe wsparcie
firmy WISNIOWSKI dodawało energii na każdym kilometrze trasy i poza nią.
Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia.
Nadesłał:
Arni
|